Danse des BoumBoum [Dubstep]

rob7leaguebeats

Nieuwkomer
Nieuwe dubstep track van ons, Seven League Beats. Werd afgelopen weekend uitgebracht op het verzamelalbum. 'Villa Fiasco - The Act of sampling'.

Anyhow, ben benieuwd wat jullie vinden :)

http://soundcloud.com/rob7leaguebeats/seven-league-beats-danse-des-2

whoooooooop wopwop oioioi brwaaaaaahp, zo hoort het ;)

2 dingetjes die me opvallen:
niet alle bassen hebben evenveel sub enzo.. waardoor sommige dikker klinken dan andere

de snare moet ook dikker :)

ben niet zo'n hele erge dubstep fan maar kan er wel s 1 of 2 waarderen
wat ik aan deze wat minder vind is op de eerste plaats de beat.. beetje doffig, klapt niet lekker in de kanes
de edits enzo smijten me niet heen en weer, ze zijn een tikkie voorspelbaar. ik wordt niet echt overweldigd door de sound
dat moet wel want dat is t enige waar dubstep eigenlijk op leunt natuurlijk
ik denk ook at er wat te weinig in het stereobeeld gebeurt..

Kan wel ik in beide meningen vinden. Hij is al af en uitgebracht maar toch thnx !

Die bassen zijn veel gelayered, was echt moeilijk met mixen om dat naar elkaar toe te trekken. Ben de laatste tijd wat voorzichter met de sub. Beter iets minder dan te lomp veel en dikke fasepuinhoop.

Snare mag idd dikker, te voorzichtig mee geweest.

@ Fjoesz, Doffigheid heb je gelijk in. bedoel je verder alleen de edits in de drums of ook in de bassen etc ? Vond zelf dat er wel voldoende in de baspartijen gebeurde iig :)

Vind zelf dat in het stereobeeld niet zo heel erg. De meeste zalen verdenk ik er toch van dance avonden mono te draaien ;)

Back