Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door synthiaks
K heb ze ook gehad en zoals er al gezegd is heeft de jx3p veel meer klankmogelijkheden dan de juno106. De sequencer van de jx3p vind ik ook wel aardig. De juno vind ik weer heerlijk om van die snelle basjes mee te maken en deze heeft volgens mij ook een iets vettere chorus. Het zijn allebij leuke bakken.
Origineel geplaatst door shortwave
En als je nou persé moest kiezen?

...en deze heeft volgens mij ook een iets vettere chorus.

Origineel geplaatst door mikeandrews
Oh, is dat een chorus!! Ik dacht altijd dat dat oranje knopje een extra ruisgenerator was![]()
hihi 
en kom dan tot de conclusie dat de JX geen portamento functie heeft! Dat vind ik wel een gemis.Origineel geplaatst door synthiaks
Hebben ze allebij trouwens een unison mode of beschikt alleen de Juno hierover?

Origineel geplaatst door sander
Neem gewoon een juno-60.![]()

Origineel geplaatst door shortwave
Wat maakt dat nou uit? Dat is gewoon een Juno 106 zonder midi![]()
Origineel geplaatst door sander
Ken je klassiekers!!!!!
De juno-60 klinkt beter/warmer/punchier, heeft een betere chorus en een hele fijne arpeggiator.
Minder presets en geen portamento.

Origineel geplaatst door Raheem23
Voor waar het bekend om staat is de Juno 106 echt kut. Rave leads...gatverdamme! Dat kan die toch helemaal niet.
Bassen kan die ook niet, Het Filter is zo houterig als een klomp, De MIDI slaat helemaal nergens op ook al kan die de knopjes uitsturen en die Chorus is werkelijk abominabel en die portamento is echt onbruikbaar.