Kritiek? weg draad....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Stond hier 5 minuten geleden nog een draad over de ban van Leo is deze verwijderd.....WTF ben ik in China belandt?
Wordt nu een ieder die kritiek heeft de mond gesnoerd?

niet iedereen die kritiek heeft
alleen lui die zich niet kunnen gedragen heb ik t idee :)

nou ja wat mij verbaasd is dat er zoo veel threads wel getolereerd worden die de diepgang hebben van een aardappel

De draad die ik ben gestart staat ook vol met kritiek maar die is er nog steeds. Ik denk dus dat in die verwijderde draad dingen stonden die niet OK waren anders was hij niet zomaar weggehaald.

er wordt gewoon een beetje doorgezogen de hele tijd
ik denk dat dat t probleem is

Da's lang geleden dat zoiets als dit nog eens voorbij kwam!
Eigenlijk zou er een "De Grote waarom is mijn/zijn post verwijderd?" draad moeten komen.

Valt mij op dat er de laatste tijd steesd meer van wijven-gezeik topics zijn, en steeds minder over synths. Moderators doen waarvoor ze moderator zijn, als zij vinden dat de regels overtreden worden, dan verwijderen ze het topic, of mss wel omdat ze er gewoon wel of geen zin in hebben. Dat hebben als bezoeker te accepteren en als het ons niet aanstaat hebben we altijd nog de keuze om naar het viva-forum of iets dergelijks te gaan, of desnoods zelf een forum te beginnen.

gez*** allemaal.

Laatst gewijzigd:
ik vind het niet vreemd dat er mensen nu een ban krijgen, het is continu het opzoeken van grenzen en er overheen gaan door een aantal mensen. Hoe moeilijk is het nou om je aan die paar basis regeltjes te houden van een forum. Als je je echt niet aan een regel op een forum wilt houden, dan vraag ik me af wat doe je hier dan nog?

Als ik zie wat de nieuwe moderators hier nu continu over zich heen krijgen qua kritiek vind ik nog dat ze het lang volgehouden hebben. Op een gegeven moment is het natuurlijk wel genoeg.

En dan vervolgens PB's weer gaan zitten posten met als enige doel weer het uitlokken van de zoveelste discussie, ik vind het allemaal te kinderachtig voor woorden.

En dan vervolgens PB's weer gaan zitten posten met als enige doel weer het uitlokken van de zoveelste discussie, ik vind het allemaal te kinderachtig voor woorden.

Ik vind je bijdrage in de kronos topic gewoon fantastisch, en ook in bovenstaande kan ik me vinden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back