Snelkookbami
Sidechain everything!
Pas maar op, de Synthforumse lente gaat beginnen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JA helemaal mee eens belachelijk die doofpot praktijken. Mods hebben een bepaalde macht en daar moet over gesproken kunnen worden anders krijg je inderdaad China/Noord korea praktijken!
hahaha ja vast, jij gaat mij wijs maken dat je op www.politie.nl/forum je boetes mag gaan posten om vervolgens met de hele wereld op dat forum te gaan zitten schelden en stemmingsmakerij proberen te veroorzaken zonder dat ze daar dan ingrijpen.Als je een boete krijgt van de politie mag je die toch ook online posten als je het er niet mee eens bent?
Als je een boete krijgt van de politie mag je die toch ook online posten als je het er niet mee eens bent?

Maar ga hier niet proberen met een aantal continu de sfeer te zitten verzieken op een negatieve manier.
precies soep word allemaal niet zo heet gegeten als opgediend en zo....smack is toch ook terug, kan toch ook voor beiden anderen , als ze dat natuurlijk willen.
Hoewel Quifster best een punt heeft wordt door alle regelneukers wel even vergeten dat nu de derde van de top drie interessante posters van het forum verwijderd is. Puur persoonlijke top drie uiteraard, ik hou het lekker subjektief.![]()
Wat mij betreft is het forum vele malen interessanter met figuren als Leo, Mono en Smackos dan zonder. Dat Smackos met z'n scheldpartijen werd gebanned kon ik best begrip voor opbrengen maar het wegpesten van mono en Leo is gewoon dom. Het forum wordt inhoudelijk uitgehold als je de leukste synth-posters banned. Zo simpel is het.
Dat klopt, zodoende ben ik tot dit besef gekomen![]()
Hier kan ik me goed in vindenik vind het niet vreemd dat er mensen nu een ban krijgen, het is continu het opzoeken van grenzen en er overheen gaan door een aantal mensen. Hoe moeilijk is het nou om je aan die paar basis regeltjes te houden van een forum. Als je je echt niet aan een regel op een forum wilt houden, dan vraag ik me af wat doe je hier dan nog?