Kritiek? weg draad....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Alle zeikerds krijgen bij deze 3 strafpunten van de Trackpolitie

En nu weer muziek maken, stelletje muggenzifters!

Dit soort kwesties los je op met behulp van humor, een lichtvoetige vermaning, hier en daar een goed getimed slotje, erkend verstand van zaken, een juiste distantie, zorgvuldige wijze van uitdrukken, consistent gedrag etc.
Als je dat niet hebt moet je gewoon geen mod worden.
Actie gevolgd door reactie......

Schreeuwen om het schreeuwen of .... ?
Vooral (blijven) schoppen tegen de gevestigde orde zonder oplossingen aan te dragen....
Dat draagt ook zo lekker bij ...

Als je vroeger op de baisschool werd gewaarschuwd, wist je dat bij de volgende waarschuwing de hoek of de gang wachtte..... Op de middelbare school kostte het je eigen tijd met al dat nablijven ...

Ik begrijp niet dat je eigen ruiten ingooi als je een groot gedeelte van je handel hier op MP slijt.....

Swa de situatie is nu eenmaal zo en daar kunnen wij niets aan veranderen...
Dus zullen we ons erbij moeten neerleggen ...

Hop nu allemaal weer terug naar de orde van de dag of iig de essentie van het forum ...

SMS303 moraalridder/peacekeeper modus off :peukie:

Ja goed hoor, kijken we allemaal weg, is er niets aan de hand en gaan we gezellig genieten van overgetypte persberichten en no-fi YouTube filmpjes van gouwe ouwe helden. Niet vergeten dat lidmaatschap van de TROS te verlengen.
Als een mensen die nou net eens wel synthinhoudelijke bijdragen leveren op een wellicht en ietwat onconventionele manier weggejaagd worden wat doe je dan?

Joh.. Hier worden gvd strafpunten uitgedeeld. Hoe kleinzielig kan je het bedenken. Uiteindelijk heeft Leo mss 1 keer te vaak een verkoopthread geschopt en daar is dit allemaal uit voortgekomen. Als je ziet wat de gevolgen zijn noem ik dat toch echt wegpesten. Je wilt toch niet op een plek posten waar je door mods onredelijk behandeld wordt? Mono heeft exakt hetzelfde meegemaakt; op de tenen van een mod gestaan en ellenlange pb-wisselingen later besloten dat dit geen plek meer voor hem is. Types als hun maakten dit forum en zou je moeten koesteren.

dat is natuurlijk gelul
nu schilder je het af alsof het om de penissen van de mods gaat
mono was de meest koppige goeje gast van SF..
als je geen centimeter wil wijken, nooit, dan gaat t wel een keer mis natuurlijk.
de hele wereld kreeg altijd de schuld van hem, maar hij zelf nooit.
en t was ook zeker niet 1 keer zoals je zegt..
los van de meerwaarde van mono op t forum verder en of t een goede gast is
dat had echt geen reet met wegpesten te maken maar met blinde koppigheid
zo ook met smack
en t lijkt nu weer t zelfde te zijn

6eca8.jpg

Stond hier 5 minuten geleden nog een draad over de ban van Leo is deze verwijderd

Leo Ban ??? Ja KUT,,, Stelletje kleine kinderen allemaal ;{

Kan iemand zijn Email adres naar me pb'en aub.

je hebt een pb

Hoe lang is de schorsingstermijn van Leo?

Laten we wel zijn. Leo mag misschien nukkig uit de hoek zijn gekomen naar moderatoren toe maar feit is wel dat Leo netjes gemeld heeft dat hij een KvK-inschrijving had aangevraagd om van het grijze naar het witte circuit te gaan. Er zijn meer forumleden met een KvK-inschrijving en die bieden ook wel eens iets aan tegen betaling. Of gaan die ook allemaal een rode kaart krijgen?

ukr-aut1.jpg

ik weet niet wat er is gebeurd maar ik heb ook wel eens wat spullen wit verkocht met btw factuur.
Verschil is denk ik wel of je core business het verkopen van spullen is of dat die spullen slechts vervangbaar gereedschap voor je bedrijfsvoering is. (zoals muziekproducers).

Ik denk dat het verschil vooral zit in de bereidheid tot aanpassen aan de op dat moment heersende normen, waarden, regels of uitzonderingen.

Ik ken forums en organisaties waar getrapte systemen bestaan. Van officiële waarschuwingen via eerste en tweede gele kaart tot en met een rode kaart. Al die mijlpalen hebben een termijn. Gaat iemand binnen een termijn niet over de schreef dan wordt betreffende mijlpaal geschrapt, vervalt die mijlpaal.

@Pepertje:
ik vermoed dat de ban een gevolg is van alles wat er na het sluiten van een paar van zijn verkoopdraden heeft afgespeeld....

@Vinnieq:
het gaat hier niet om het wegkijken en het normaliseren van de situatie. Maar ik kan me voorstellen dat er onderling druk is ge-pd'd waarin het verder geescalleerd is of vanwege een vervolgactie van Leo waardoor de maat vol was bij de mods. Hoe jammer het ook allemaal is maar waar er 2 vechten zijn er 2 met schuld.

Zelf hoop ik dat er duidelijkheid wordt geschept voor de toekomst en dit door iedereen (SF-leden & mod team) consequent wordt nageleefd. Schendt je regels dan krijg je een waarschuwing, blijf je regels schenden dat volgt er imo logischerwijs een schorsing of evt. definitieve ban. Eens moeten er simpelweg knopen worden doorgehakt en niet met vage constructies de zogenaamde goede vrede bewaard worden en dat alles dan weer van voren af aan begint, zoals nu alweer onnodig een week de gemoederen op het forum bezighoudt......

In het verleden zijn er door diverse mods waarschuwingen uitgedeeld. Er werd beterschap beloofd en na een paar maanden werd de belofte met een glimlach gebroken. Een waarschuwing aan dovemansoren uitdelen is niet zinvol en leidt ook tot niets, behalve dat het halve forum er schande over spreekt en de algemene sfeer weer onder het vriespunt daalt. Als je dit tot een voorbeeld buiten het forum om verander dan zal er misschien begrip voor zijn: Je woont aan een pleintje, moet s'morgens vroeg op voor je werk en in elke vakantie is er steevast geluidsoverlast tot in de late uurtjes. Je hebt al meerdere keren aan de groep meegegeven dat het rustiger aan gedaan mag worden. Elke keer wordt er beterschap beloofd maar ook elke keer wordt de afspraak geschonden. Wat is je eersvolgende logische stap om de overlast te beperken/in de kiem te smoren?

Iedereen vindt het zijne ervan, ik dus ook, ondanks dat ik onpartijdig wil blijven maar wel begrip voor de situatie en het genomen besluit kan opbrengen.

Fjoesz aub niet zo achterbaks wijs lopen doen over mij.
De reden dat ik niet meer op het forum post is door narren.
En daar ben jij er eentje van.

En ja jammer dat Leo gebanned is.

:doei:

99% lijd hier aan autisme spectrum. google het eens.

99% per lid , of 99% van de leden ( exclusief uzelver of inclusief ?)
moet zeggen dat deze opmerking wel even de spanning breekt:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back