Geen Motivatie Meer

justin

Shauna
wAT ZOUDEN JULLIE DOEN,ALS JE HET GEVOEL HEBT DAT JE MOTIVATIE AFNEEMT IN HET MUZIEK MAKEN,HEEFT DENK IK OOK TE MAKEN,MET ZOVEEL PRODUCTEN VAN DEZELFDE GENRE DAT JE VAN ALLES EEN BEETJE SCHIJTZIEK
WORD.

vROEGER BEN IK BEGONNEN MET HET MAKEN VAN HOUSE,VEEL TE PERFECTIONISTISCH EN IN AL DIE JAREN HEB IK MAAR EEN AANTAL TRACKS GEMAAKT. pRODUCTIEF NEE.

dE LAATSTE TIJD WAS AL VOOR DAT IK HET FORUM BEZOCHT,DAT IK BIJNA NIET EEN MEER EEN NUMMER HEB GEMAAKT,WOU EERST DE REST AFMAKEN. MAAR DE MOTIVATIE WORD STEEDS MINDER. EN OM MAAR WEER STEEDS TRANCE TE GAAN MAKEN,KOMT ME OOK DE KEEL UIT. MAAR TOCH LIGT ME LIEFDE DAAR WEL DEGELIJK,ALLEEN JE HOORD ZOVEEL VAN HETZELFDE.

HEB SOMS WEER GEWOON MOTIVATIE ,MAAR DEZE BUI DUURT WEL ERG LANG, BLIJKBAAR BELEEF IK ER NIET ECHT MEER PLEZIER AAN,MISCHIEN DAT ME LEVEN OP DIT MOMENT WAT RUSTIGER IS GEWORDEN. mAAR DAT ZAL STRAKS WEL WEER VERANDEREN.

mAAR BEN DUS ECHT NIET MEER GEMOTIVEERD,MAAR HEB TOCH WEL PAAR LEUKE SPULLEN STAAN,MAAR HET BOEIT ME NIKS MEER. wAT ZOU JIJ DOEN ALS JE NIET ECHT MEER GEMOTIVEERD WAS????????????

BEDANKT MENSEN VAN HET FORUM.:doei:

Re: Geen Motivatie Meer

Je moet er gewoon eventjes afstand van doen en gewoon weer zoals vroeger er tegen aan gaan. Als je 10 jaar muziek maakt en nul producties dan is er nog steeds niets aan de hand! Boeien!

Alles in het leven valt wel eens even een poos tegen.. Gewoon afstand nemen en daarna gewoon weer aan de slag. Dit forum minder bezoeken stimuleert ook wel! Hier wordt ooit te veel om niets gediscusseerd. Dit forum kan echter ook stimuleren door duidelijk oordelen van mensen en het zien van mensen die dezelfde 'problemen' hebben.

Kijk wat het beste voor je is en handel ernaar! :)
Succes!

p.s. En zaterdag een pintje met ons drinken, uiteraard!

Helemaal met Johnny eens, neem eens wat afstand...

Een andere tip: Probeer eens een samenwerkingsverband
op te zetten. Vooral als iemand een goede muziekant is,
kan dat ontzettend motiverend werken...

En probeer de druk van jezelf af te nemen... het heeft
weinig zin om woensdagavond na een lange harde
werkdag doodmoe in de studio te gaan zitten. Soms is dit
gewoon een kwestie van planning.

Mijn strategie tegenwoordig is dat ik mezelf niet verplicht
om gedurende de week in de studio te zitten om echt muziek
te produceren, tenzij ik daar helemaal zin in heb. Als ik nu
gedurende de week in de studio zit, is het meer om dingen
te leren, en te experimenteren... en dat heeft me tot nu toe
een hele leuke verzameling (inspirerende) samples, MIDI loopjes,
etc. opgeleverd.
En op Zaterdag en Zondag ben ik gewoon veeeel productiever!

Mvg.

CoolRunning

Re: Re: Geen Motivatie Meer

Re: Re: Geen Motivatie Meer

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. En zaterdag een pintje met ons drinken, uiteraard!

Kijk dat is nu de beste oplossing! :halleluja
Justin, je geeft eerst een tik op de [Caps Lock] en vervolgens ren je naar de buurtsuper. Daar sla je een paar tripples in en kwakt die achterover. Zodra dit alles begint in te werken en je het gevoel krijgt te zweven ga je lekker muzieken. Zoiets dan ;)

Maar effe serieus, gewoon alles even uit laten staan en andere dingen doen. Over twee weken mis je je spul als nooit tevoren en begin je opnieuw.

He Justin !

Dat heb ik ook regelmatig ...

Soms raak ik weken geen knoppen aan...

Misschien komt het door een apparatuur-overschot !
Mijn setup is vaak veranderd maar ik merk dat ik met minder spullen sneller wat ga doen en meer voor elkaar krijg...

DUS :

1 Verkoop wat spullen en hou een paar GOEDE synths over
2 Effe pauze of andere interesses oppakken..

MENSEN BEDANKT VOOR DE ADVIEZEN !!!,ER ZIJN GEWOON GEEN WOORDEN VOOR...IK DENK DAT IK EEN TIJDJE NIET MEER HET FORUM GA BEZOEKEN. IK STOP OOK EVEN MET MUZIEK,eN GA JULLIE ADVIEZEN OPVOLGEN,
IK HOOP DAT IK OVER EEN TIJDJE WEER OP DE OUDE MANIER KAN GAAN BEGINNEN.

BEDANKT NOGMAALS IEDEREEN:doei: TOPPIE!!!

Tja wat doe je eraan ?

"If you do what you always did, you get what you always got"

Bij mij komt er ook al weer een tijdje helemaal niks uit qua tracks. Dus doe eens wat anders dan je normaal doet.
Ik heb wat andere spullen gekocht en ben aan het samenwerken met een DJ die een hele zwik waanzinnige platen bij me heeft achtergelaten die ik lekker zit te luisteren. Hopelijk maken we samen ooit een trackje maar niets moet en we hebben een hoop lol. De inspiratie is al weer aardig terug, de tracks komen vanzelf wel weer.

Back