Krekkedelic - Funky Junky (Synths en gitaren)

Ik heb er nog 1 gemaakt met synths en gitaren...

http://soundcloud.com/krekkedelic/krekkedelic-foxy-detoxy

Mocht een mod dit lezen, wil je de titel van dit topic dan maken 'Krekkedelic knutselt met drums, synths en gitaren!'

Vind die tweede wel vet! :okdan: geeft zo'n intro of outro gevoel van een album ( wat altijd mijn favo stukken zijn van albums, heel raar;) )

Thanks Jena... Het is de bedoeling dit ook nog een keer live te doen... Dan lijkt het mij nog vetter... Ik ben niet zo'n goede afmixer...

Hey Krek,

Klinkt leuk! Zonder meer.
Alleen mis een stereobeeld in je gitaar. En drums mogen (wat mij betreft) best wel wat dikker en heftiger.

Ik stuur je wel even een PM om samen eens te kijken naar het afmix werk.

@stefan, thanks voor je pb. Ga binnenkort even met je contacten!

@jeroen, de basis van de drums heb ik zelf ingespeeld met een electronische kit die ik aan een pc heb hangen met Addictive drums (ik heb jammergenoeg geen mooie studio met een mooie drumopstelling) maar Addictive is echt een fantastisch programma! Je kan je drums zelf naar je eigen smaak tweaken. Ik heb daarna nog wat versierseltjes erbij verzonnen (zoals dubbele bass dingetjes, die kan ik niet zo strak) en het 1 en ander recht getrokken ;p ik heb het nl. Gewoon terplekke verzonnen en in 2 of 3 takes opgenomen.

Back