Nieuwe Track.....

Over t laag kan ik zo even niet oordelen omdat ik het over de speaker van mn telefoon beluister.
We vind ik het wat te eentonig. En ik hou echt van minimal. (ook al lukt t mij ook niet echt om dat te maken)

Als je kijkt naar je grafische soundcloud weergave dan zie je dat er lange stukken hetzelfde er uit zien.
En ook bij minimal horen hier juist (subtiele) variaties in te zitten. (deze worden vaak over t hoofd gezien door die househaters)
Probeer t spannend te houden door timbres te wisselen of akkoorden slim toe te passen.

Gr Vincent

ik wacht op de comment van 6 trak :
"tja klinkt leuk maar het is gewoon af en toe een track aan en uit zetten"

de sounds zijn goed naar mijn smaak iig :)

Ok bedankt voor sommige reacties. De lage frequenties kan ik nog eens naar kijken, heb wel een laag af filter gebruikt om alles onder de 35Hz eraf te halen. Dat ie eentonig overkomt, tja, is dat niet een smaak kwestie? Ik vind m zo wel lekker eigenlijk.

Zolang het je hobby is en jij m lekker vind moet je er niets aan veranderen.
Wil je dat anderen m ook lekker gaan vinden zul je er misschien wat meer tijd in moeten steken.
Toen ik net begon met muziek maken waren mijn tracks binnen een paar uur af. Toch ontbrak er nog wat.
Nu doe ik er een paar weken over. Om ze niet gelijk mijn neus uit te laten komen, werk ik aan zo'n 7 tracks tegelijkertijd.
Soms 4 op n avond.
De sound die je gebruikt klinken idd lekker maar met alleen aan of uit zetten van tracks kom je er in mijn ogen niet.
Succes

Back