Ik kan het ook niet plaatsen

Heerlijk nummer. Ik hoor een paar clicks rond 2.25 of zo, dat vind ik ietwat storend.

Met linn-drums erbij (i.p.v die wat je al nu hebt) heb je een italo track :D

de linn sounds klinken eigenlijk meteen goed en zijn daardoor zeer inspirerend...
het is van een compleet andere klasse dan de roland TR sounds qua feel...

Moet je dat mij zeggen; er komen honderden liedjes van mijn kant in de flow gemaakt (op deze manier)...

Dus zoals het nu staat kan de track wel naar Café del Mar... Behalve dat tikketje, het klinkt in orde.

Italo genre wasda? Post is een vergelijkbaar nummer, want ik ben echt totaal niet bekend binnen het genre.

Die tikjes was een beetje experimenteel om het boem-tik-klets-tik te doorbreken. Ik vind het overigens wel erg fijn om zo te werken, gewoon letterlijk bij het begin te starten ipv die typische drum intro.

Italo genre wasda? Post is een vergelijkbaar nummer, want ik ben echt totaal niet bekend binnen het genre.

Die tikjes was een beetje experimenteel om het boem-tik-klets-tik te doorbreken. Ik vind het overigens wel erg fijn om zo te werken, gewoon letterlijk bij het begin te starten ipv die typische drum intro.

Zoek youtube "Italo disco". Daar heb je tons van die.

De opbouw van je song is fijn, en dat tikje is jouw keuze maar ik vond die iets storend, misschien ietsje pietje zachter...

Wat wil je, de loops of zelf programmeren? Als je ableton gebruikt heb je natuurlijk de 707 drumkits

Ik hoor een paar clicks rond 2.25 of zo, dat vind ik ietwat storend.

juist die clicks vind ik erg vet!
wat een geile plaat zeg!
ik zie: ibiza, nacht doorgehaald en eindigen op t strand, we nemen nog een halfje...de lucht begint roze te kleuren, en deze plaat wordt opgezet....hahaha
dan hebbie het toch gewoon niet meer?!?!

:halleluja:halleluja

heerlijke inspirerende track. heb meteen zin om ook zoiets te maken, wat nooit gaat lukken, maar da geeft nie :)

superplaat!

relaxed man, tis allemaal wel nog erg dreuoog.. :) tjah, beat is nog niet echt ' je van het' maar ook zo werkt t gewoon. doe ik je ook niet na neej :P

Bedankt mensen! Geeft me de motivatie om het verder uit te breiden.

@relexted, Ik heb dat expres gedaan, vooral die kale lichte kick, vind ik zo denk ik wel passen. Ik weet nog niet of ik het zo droog wil laten, moet nog even luisteren als ik weer frisse oren heb.

Tja, kippenvel dus... Kan me ook helemaal vinden in het sfeerbeeld dat Rubbah erbij schetst.

Ik vind het overigens wel erg fijn om zo te werken, gewoon letterlijk bij het begin te starten ipv die typische drum intro.

Als ie dan toch niet in de mix hoeft, kicksen voor het einde eruit?

Tja, kippenvel dus... Kan me ook helemaal vinden in het sfeerbeeld dat Rubbah erbij schetst.

Als ie dan toch niet in de mix hoeft, kicksen voor het einde eruit?
Super om te horen, ja het was een soort verkapte 'ik moet een einde brouwen aan het voorbeeld', ik wil hem graag nog verder uitbreiden tot ongv. 7 min. Thanks voor de heads up.

Beetje Amerikaanse vriendjes politiek word hier bedreven... your track sound great. leuke opzet niet meer, maak er iets leuks van.

Back