Snelkookbami
Sidechain everything!
Even afleiding van mijn standaard progressive,
Zonder regeltjes even van links naar rechts gewerkt.
Zonder regeltjes even van links naar rechts gewerkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

de linn sounds klinken eigenlijk meteen goed en zijn daardoor zeer inspirerend...
het is van een compleet andere klasse dan de roland TR sounds qua feel...
Italo genre wasda? Post is een vergelijkbaar nummer, want ik ben echt totaal niet bekend binnen het genre.
Die tikjes was een beetje experimenteel om het boem-tik-klets-tik te doorbreken. Ik vind het overigens wel erg fijn om zo te werken, gewoon letterlijk bij het begin te starten ipv die typische drum intro.
Of gewoon vervangen idd, lynn drum samples makkelijk te vinden?Zoek youtube "Italo disco". Daar heb je tons van die.
De opbouw van je song is fijn, en dat tikje is jouw keuze maar ik vond die iets storend, misschien ietsje pietje zachter...
Of gewoon vervangen idd, lynn drum samples makkelijk te vinden?
Bitte!Ja, maar als je wilt kan ik die naar jou toesturen.
Ik hoor een paar clicks rond 2.25 of zo, dat vind ik ietwat storend.

Ik vind het overigens wel erg fijn om zo te werken, gewoon letterlijk bij het begin te starten ipv die typische drum intro.
Super om te horen, ja het was een soort verkapte 'ik moet een einde brouwen aan het voorbeeld', ik wil hem graag nog verder uitbreiden tot ongv. 7 min. Thanks voor de heads up.Tja, kippenvel dus... Kan me ook helemaal vinden in het sfeerbeeld dat Rubbah erbij schetst.
Als ie dan toch niet in de mix hoeft, kicksen voor het einde eruit?
Beetje Amerikaanse vriendjes politiek word hier bedreven... your track sound great.