Studio Electronics Boomstar

Great sounding stuff!

Maar waar ik nu benieuwd naar ben. als je de ATC Xi of de oude zou kopen, heb je dan exact dezelfde filters en oscs?

Zelf even gevraagd aan Greg. Het zijn nagenoeg dezelfde filters als in de Xi. Ze zijn speciaal voor de boomstars aangepast. Hij gaf niet aan waarom of op wat voor manier. Studio electronics is in ieder geval zeer mooi spul. Er is ook een fanatiekeling bezig met een modular uitbreidingsset voor de se1x. :koffie:
Op de messe staan ze niet, maar wel een distributeur. Even checken dan :eureka:

SE spul is inderdaad supermooi, de SE1x is nog steeds een van m'n lievelingsbakken. Ben benieuwd wat die uitbreidingsset voorstelt. De 'semi-modulaire' opties op de boomstar zijn een beetje een wassen neus vind ik. Er valt nauwelijks nog wat aan te sturen... Op zich een leuke uitbreiding, maar ik had graag iets meer mogelijkheden gezien.

Zelf even gevraagd aan Greg. Het zijn nagenoeg dezelfde filters als in de Xi. Ze zijn speciaal voor de boomstars aangepast. Hij gaf niet aan waarom of op wat voor manier. Studio electronics is in ieder geval zeer mooi spul. Er is ook een fanatiekeling bezig met een modular uitbreidingsset voor de se1x. :koffie:
Op de messe staan ze niet, maar wel een distributeur. Even checken dan :eureka:

oooooit eens geinformeerd je kan direct van hun afnemen effe mail
:okdan:vet spul

SE spul is inderdaad supermooi, de SE1x is nog steeds een van m'n lievelingsbakken. Ben benieuwd wat die uitbreidingsset voorstelt. De 'semi-modulaire' opties op de boomstar zijn een beetje een wassen neus vind ik. Er valt nauwelijks nog wat aan te sturen... Op zich een leuke uitbreiding, maar ik had graag iets meer mogelijkheden gezien.

mee eens

een doepfer setje / mfb synthje lijktmeer modulair
toch leuk dat meer fabrikanten erover nadenken dat mensen graag wat meer draadjes tussen hun ..willen ;-] bv asje sem module heb boomstaren een set met modules kunje leuke dingen
korg begrypt T ook ineens;-] :engel:

Ook mijn interesse is sterk gestegen de afgelopen weken. Demo's klinken goed maar mis nog een simpele demo's zonder snelle sequence waarbij je de vco's, vcf ed goed kan beoordelen, puur om geluidskwaliteit.

Marc is ermee bezig!:

Da@# good idea Jop. I will put that demo (of 4075, 5089 and 3003) together ASAP - tomorrow, as I don't have a 4075 here at "The Ranch" today.

Thanks for making us a part of your decision making process!

Het wordt of twee van deze Boomstars of de Micromac.

gr,
Jop

$899 volgens het NAMM filmpje, dat zal dus wel tussen de 800 en 900 euro worden.

$899 volgens het NAMM filmpje, dat zal dus wel tussen de 800 en 900 euro worden.

Vind ik een nette prijs gezien wat je hiervoor krijgt. Wil wel eerst meer demo's horen...

Twee stuks zijn onderweg vanuit de UK (Studio Exchange). De 3003 en de Sem :okdan:

Ik ben erg benieuwd en hopelijk kan ik binnenkort demo's posten van beiden (als de verbouwing van de badkamer een beetje opschiet).

To be continued

gr,
Jop

Jazeker....! :D

Alleen balen dat het nu nog een stofnest is hier

Demo's zullen dus nog even op zich moeten laten wachten.

Attachments

• Boomstars.jpg
    Boomstars.jpg
    76,8 KB · Bekeken: 62
Ha ha, sorry maar kon het niet laten..

Eerste indrukken zijn erg positief, gisteren even snel 20 min. getest.

Hopelijk dit weekend de eerste demo's.

Gr,
Jop

wow wel cool. hij is wat duurder dan een ms-20M maar wel leuker denk ik. ik ben ook benieuwd naar die demo.

Back