modulair forum

Semi modulair is wat mij betreft ook modulair. Ik gebruik m'n Cwejman S1, Korg MS'en Sys 100 als bronnen en doelen voor CVs en audio van de 'echte' modulaire set.

Ik denk niet dat de lezers van het modulaire hardware subforum je het euvel zullen duiden als je een zinnige bijdrage over modulaire synthese mbv een modulaire softsynth of Clavia Modular plaatst.

Even een update.

Het "modulaire Synthesizers" subforum is nu een klein weekje online.
https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=39
En er zijn in die tijd het duizelingwekkende aantal van 2 nieuwe threads bijgemaakt.
Dit bevestigd een beetje mijn vermoeden, dat er erg veel behoefte was voor dit subforum.

Ik bedoel dus hiermee... HUP !!! aan het werk om dit hoekje ook interessant te maken !!!
:okdan: :okdan: :okdan:

Het "modulaire Synthesizers" subforum is nu een klein weekje online.
(...)
En er zijn in die tijd het duizelingwekkende aantal van 2 nieuwe threads bijgemaakt.
Dit bevestigd een beetje mijn vermoeden, dat er erg veel behoefte was voor dit subforum

Sorry, maar dat is natuurlijk een kulverhaal... :D
Als dat al een argument zou moeten zijn, zou je meteen even de populariteit van de 4 subforums in de hele 'tips & tricks' sectie kunnen meepakken in je analyse?
Gemiddelde postfrequentie is daar een handje vol per maand... (kijk, mij maakt het niets uit hoor, een 'handje vol' is in sommige gevallen ook prima ;))

het aantrekkelijker maken is ook een oplossing natuurlijk (misschien)

De zon schijnt, dan krijg je dat toch?

Er "moeten" ook nog steeds wat draadjes van de rest van het forum naar het modulaire subforum doorsijpelen. Die komen vanzelf wel bovendrijven als ze eens een nieuwe post krijgen. En als ze geen nieuwe posts meer krijgen, waren ze toch al dood.

In ieder geval, ik vind het goed voor het overzicht dat er een modulair subforum is gekomen! En dat hoeft van mij echt geen bom met 30 nieuwe draadjes per dag te zijn. Al houden die modulaire types wel van 30 draadjes natuurlijk.

Waar is het samplers hardware subforum eigenlijk naartoe?

ik denk hier...

maan.jpeg

:D

:mega:

Waar is het samplers hardware subforum eigenlijk naartoe?

Zat ik me pas ook al af te vragen. Volgens mij is dit samengevoegd met 'Overige Hardware' om zo ruimte te maken voor het modulaire forum? Hadden overigens van mij naast elkaar mogen blijven bestaan hoor.

Back