djrazor
Cortex Driller
Ik heb al vlak nadat ik mijn rs7000 heb aangeschaft, de nieuwste update, v 1.2 geupgrade. Nu zit ik met een paar vage bugs, waarvan ik me afvraag of meer mensen er last van hebben... bij iemand anders komen nl. dezelfde bugs voor, hij heeft ook dezelfde update uitgevoerd. Wat is er aan de hand? Bij een groot aantal drumkits, vanaf nummer 10 (Hardkit)tot ongeveer de tien volgende kun je alleen een lowpass cutoff kiezen. Verander je deze in bv. een highpas, dan reageert hij nog steeds als een lpf. Dit geldt zelfs ook als je hem op bypass zet. De leds geven wel de filter aan die het zou moeten zijn, en als je in het voice edit menu kijkt staat er toch echt hpf... Verder heb ik last met het variation return level; ik heb de waarde van deze functie in een bepaalde r3a file op 10 gezet (vrij laag dus want het betrof een loeiharde distortion die anders veel te hard zou klinken). Dit slaat hij keurig op, maar als ik vervolgens mijn pattern clear, dan vergeet de rs7000 het variation return level weer op 64 te zetten. Als je op het display kijkt, staat hij wel keurig op 64, maar aan het volume van het effect hoor je duidelijk dat hij zachter staat. Even draaien aan de parameter helpt direct, hij lijkt dus tijdens het laden van een pattern, en het wissen van een pattern, niet het variation return level te wijzigen. Nu vraag ik me af of meer mensen hier last van hebben , vooral de mensen die nog geen update hebben uitgevoerd. Dan zou ik hem als het echt moet, desnoods nog kunnen downgraden...