[*TERREUR*] Fasterror

><i

Leipste Lid!
Heel erg hard vooral, was veel lol om te maken, je hoort wat drumsamples en CB-Milton plaat die kapotgekrast wordt met een naald en Pro 53, plus een vocoder... en nog een ...

Veel luisterplezier en laat commentaar achter als je wilt ;) graag!

HIER KLIKKEN!!!

S'ochtends lekker je oogjes open doen, vogeltjes buiten fluiten fijn. Lekker ontbijtje en het zonnetje op je bolletje.
En ach ja, laat dat trackje ook maar even luisteren.

Hmmm....... ok....... ik ben NU wakker. :D

Hij is wel leuk alleen zou ik niet zo goed weten hoe terror zou moeten klinken. Hij is hard. :)

Zo hard is ie toch niet;) Dat kan harder.
Waarom heb je trouwens een trillseeker geluidje gebruikt, ik dacht dat ze voor terror alleen hele andere sounds wilden.
De kick kan naar mijn gevoel wat vetter.
Bijv deze kick gebruiken als sub kick en daar bovenop een hele korte midkick, synthkicks zijn daar altijd goed voor.

Beuk ze !!:geslaagd:

beetje slap

beetje slap

Ja hard , snel bedoel je, vind het wel wat magertjes klinken beetje Thunderdome idee.

Thrillseeka geluidje??

Thrillseeka geluidje??

Hmm, dit vond ik wel leuk klinken zo uit pro53... en hoor je die plaat niet kapot gaan? er is er echt een gestorven hoor ;) aardig terror toch D

hehe..

voeg wat nog wat toe

voeg wat nog wat toe

Ik zou nog wat X tra geluidjes toevoegen , zoals : standaart 909 clap 808 ride's en snares en meer van dergelijke . Het idee is wel fun , maar te hard voor mij denk ik , ik heb me zelf ook altijd behoorlijk afgezet tegen gabber en haardcore dat is misschien wel de rede : een smaak kwestie dus !

Groeten LecZ

Acj. dit was gewoon voor de lol meernedeels, was wat aan het pielen met pro53 en een vocoder en een naald die toch al stuk was... denk, ach, weet je wat ik doe :) en het is toch nog best een grappig dingetje geworden ;) hehehe. ik vind het grappig ff te luisteren iig... ik hoop dat jullie hetzelfde hebben.

bedankt voor de tip van op de chat daarnet ><i
:)
het hier geposte trackje heeft wel iets. het doet me ook denken
aan de eerste releases van thunderdome. luisterde ik wel vaak naar vroeger.
ik zou er niet noodzakelijk veel aan veranderen eigenlijk.

greetz

Dit is idd lekker als je net uit bed komt:D
K vind het wel een lekkere track. Doet me een beetje aan de oude pcp denken:dj:

Back