TR-707 patterns

Intranet

Ingeburgerd
Hi allemaal,

Ik ben nog een leek op het gebied van TR-707 programming en ik heb dus een vraag.
Is het mogelijk om met dit apparaat, net als bij de 909, patterns achter elkaar te laten loopen? Dus dat je in feite 64 tellen hebt?

Thanks!

Zeker en heel makkelijk. Gewoon de buttons van de patterns tegelijk indrukken (moeten wel achtereenvolgende zijn).

Ik trek m'n 707 binnenkort maar even uit het vet.... Lang niks meer mee gedaan, maar is toch wel 1 van m'n favo bakkies.

Staat hier standaard voor m'n neus (ok binnen handbereik) naast al zijn broertjes en zusjes........ inderdaad leuke bakkie Timar :okdan:

Ja, binnenkort maar even samen met m'n dr110 met midi....

zorg wel dat hij in pattern play staat en niet in tab.

Ik kende deze handleiding dus nog niet, bedankt ervoor. Ik had eerder alleen een beperkt document gezien dat iemand zelf in elkaar had gezet.

euh..... google, roland tr 707 intikken, eerste hit, vintagesynthsite, incluis linkje naar roland manuals...

Ik kende deze handleiding dus nog niet, bedankt ervoor. Ik had eerder alleen een beperkt document gezien dat iemand zelf in elkaar had gezet.

Vroeger was dat document ook het enige dat je (makkelijk) op Google kon vinden. Ik ben blij met de echte manual. :okdan:

Back