Mixer laten schoonmaken

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
kun je nog t beste een buffer gebruiken,

water heeft een LICHT bufferende werking (of verkoop ik nu complete bull?)

of water en een beetje basisch spul erin mengen..

de rekening kan naar Delft hoor ik...

idd bull

Origineel geplaatst door bounce
een van de redenen dat ik geen huisdieren heb
ik heb eens op de kat van een vriendin gepast
die vond het leuk om z'n nagels in de conussen (coni :confused: ) van mijn speakers te zetten :(

zit jij nooit aan de conussen van je vriendin dan?

:o:

als het tussen de faders zit dan zou je ze eigenlijk moeten vervangen al die faders die het niet doen al kan je ze proberen stuk voor stuk open te maken om ze schoon te krijgen maar daar ben je wel een lekkere tijd mee zoet
dat de bedrading plakt is niet zo erg
ook zeg je dat hij het voor de rest niet meer doet dus dat moet ook weer gemaakt worden
het is toch vocht wat er in heeft gezeten en dat geleid natuurlijk ook op je printplaat

laten maken kan altijd maar de kosten zullen er ook naar zijn en dan is het toch de vraag is het de moeite waard
maar ik denk dat er eerst iemand eens naar zou moeten kijken voor dat er een definitief oordeel komt

ik ben bang dat je een pech dag hebt

Zo heb alles een beetje schoon gemaakt tussen de faders heb ook gelijk alles getest nu zijn kanalen 7, 9/10, 11/12, 13/4
gaar als als ik ze beweeg dan kraakt de bedoeling.. maar als ik ze stil houd dan doen ze het gewoon.. Maar ik denk dat ik het via de verzekering van mn vriendin gewoon oplos.. dus...

groeten

Tim

Als ik jou was zou ik een vriend van je wat geld geven, en hem aansprakelijk stellen voor de schade (in overleg dan he).
Bijv. een glas cola eroverheen geflikkerd. Eerst wel even uitzoeken of zijn verzekering het dekt.
Desnood flikker je er nog een glas cola overheen, dan ruikt ie er teminste ook nog naar.

Re: kat

Re: kat

Origineel geplaatst door Exzit
Wel vervelend voor je, maar hoe gaat het eigenlijk met je kat
gezien je erg boos bent?. Zo'n beest volgt alleen maar zijn instinct.
Die denkt ik ben misselijk en ik moet kosten. Die kijkt niet waar die opdat moment staat.
Ik doe mijn deur van mijn kamer dan ook altijd dicht als ik er niet ben.

Inderdaad. Een kat weet niet dat dat een mixer is. Hij weet waarschijnlijk wel dat jij er veel zit. vandaar dat hij er ook graag komt, vermoed ik. Dit is echt weer het jaargetijde van veel kotsen. Mijn kattten hebben er ook last van. Ze likken veel van die loszittende haren op en de volgende dag is het weer raak. Mijn katten zitten ook heel graag op mijn mixer. Is lekker warm, als je hem lang hebt aan laten staan. Ook vinden ze het een mooi platea om goed de ruimte te overzien.
Wat ik zelf heb gedaan. Plastic hoes over de mixer en daar 4 kleden overheen gelegd. Dan hoef je er ook niet ongerust op te zijn dat ze er op springen, wanneer jij niet in die ruimte bent.

Nog over die contacten. Volgens mij kan een apparaat er wel tegen. Als je een TV vind en die staat in de regen. Laat hem een week drogen en hij doet het gewoon weer (alleen als ie het voordat er regen viel ook deed natuurlijk.
Heb je al aan alcohol en wattenstaafjes gedacht? Volgens mij zit er altijd een waslaag of zoiets op een printplaat. Moet ertegen kunnen volgens mij. Alcohol lost direkt op, dus blijft niet vochtig. Nou weet iemand hier op dit forum vast wel of alcohol op een printplaat wel kan (i.v.m. met die beschermlaag). Of contact spray. Smeert de componenten. Heb wel gehoord dat je het dan moet blijven gebruiken (misschien om de 6 maanden of zoiets)

Succes. Echt heel rot voor je!

Groet Erik

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mindscan
Als ik jou was zou ik een vriend van je wat geld geven, en hem aansprakelijk stellen voor de schade (in overleg dan he).
Bijv. een glas cola eroverheen geflikkerd. Eerst wel even uitzoeken of zijn verzekering het dekt.
Desnood flikker je er nog een glas cola overheen, dan ruikt ie er teminste ook nog naar.

nou cola zou ik pas eroverheen gooien als je 100% zeler weet dat je het volledige bedrag gedekt krijgt, zodat je een nieuwe mixer kan kopen. cola is namelijk zo'n beetje het meest irritante spul wat er is: het bijt echt alles weg. dan nog beter sprite of ice-tea ofzo.

Re: Re: kat

Re: Re: kat

Origineel geplaatst door tim
Wat heeft het nou voor n zin om die kat een trap te geven!? dus dat heb ik ook niet gedaan
t beest weet niet beter.. t's alleen een beetje lulig voor mij en mijn bank saldo!!!

Gelukkig een dieren liefheber dus. We leven met je mee!

Attachments

• katten1.jpg
    katten1.jpg
    33,4 KB · Bekeken: 80
ik zou dat toestel gewoon opendoen en alles heel proper schoonmaken.
Hoogst waarschijnlijk is alles nog vrij intact. Je moet gewoon alles zowel vanbuiten als vanbinnen grondig schoonmaken.
Qua verzekering : "Forget it!"

Je weet natuurlijk nooit dat je mengtafel misschien beter klinkt nu hij eens ondergekotst is... Misschien kun je je kat eens over je andere apparatuur laten kotsen. Wie weet heb je dan wel geen nieuwe mods uitgevonden. Je weet nooit dat de XoX-modding-freaks massa's geld over hebben om hun doosjes door jouw huisdieren te laten onderkotsen...
't Is maar een ideetje, hee... ;)

Qua verzekering : "Forget it!"[/B]

Niet als je d'r een mooi verhaal van maakt!! dat iemand anders er iets in geflikkerd heeft!! en anders gewoon nog een mixer er bij kopen dusss t valt allemaal wel weer mee achteraf..

Origineel geplaatst door tim
Niet als je d'r een mooi verhaal van maakt!! dat iemand anders er iets in geflikkerd heeft!! en anders gewoon nog een mixer er bij kopen dusss t valt allemaal wel weer mee achteraf..

En we vragen ons met z'n allen maar af waarom we jaarlijks meer premies moeten betalen... :stupid

Ik heb zelf ook iets gehad in die trant. Bij mij vloog een kraan (van de wasmachine) van de muur toen ik op werk was.. Gevolg: 5 uur lang staat er een spray van water op mijn mengpaneel te kletteren... (ik zal je de verdere details besparen..) Ik heb dat ding uit elkaar geschroefd en met theedoek en fohn drooggemaakt.. Daarna deed hij het weer perfect. Nu al bijna 3 jaar geleden en nog steeds nix aan het handje!

Arv

daarom dus altijd een (waterdichte, duh) stofkap eroverheen!
bij mij is altijd alles afgedekt.

hmmm behalve mijn mixer...
snel maar wat aan doen!
gelukkig heb ik geen huisdieren.....

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb zelf ook iets gehad in die trant. Bij mij vloog een kraan (van de wasmachine) van de muur toen ik op werk was.. Gevolg: 5 uur lang staat er een spray van water op mijn mengpaneel te kletteren... (ik zal je de verdere details besparen..) Ik heb dat ding uit elkaar geschroefd en met theedoek en fohn drooggemaakt.. Daarna deed hij het weer perfect. Nu al bijna 3 jaar geleden en nog steeds nix aan het handje!

Arv

Klopt electrische apparaten kunnen meer hebben dan mensen denken wat water betreft.

Ikzelf heb de verzekering proberen in te schakelen bij iets anders. Ik doe ook nog aan vissport, en zo kreeg ik een keer een dure hengel tussen de deur, top eraf..enfin. Ik wilde hiervoor de verzekering inschakelen van m'n vriendin, als je samenwoont heb je dus geen schijn van kans. Als ze student is en ze staat ingeschreven als inwonend check dan of haar ouders een bijdrage doen in haar aansprakelijkheid, anders kun je het ook vergeten.

Veel te veel gedoe, schakel een goed verzekerde vriend of kennis in. Controleer alles vantevoren, en bel gewoon je verzekerings agent even, of een adviseur. Je betaalt je toch niet voor niets scheel aan je verzekering. En dit is helemaal geen verzekering oplichten ofzo, je probeert gewoon creatief je geld te krijgen (naar mijn idee dan).

Origineel geplaatst door chielos
daarom dus altijd een (waterdichte, duh) stofkap eroverheen!
bij mij is altijd alles afgedekt.

hmmm behalve mijn mixer...
snel maar wat aan doen!
gelukkig heb ik geen huisdieren.....

Geen huisdieren, maar wel evengoed handig mocht je een keer dronken zijn :biertje:

Zo heb effe geinformeerd bij music service wat het zou kosten om mijn mixer te laten reparen.. Hij kwam op een bedrag van ongeveer 200euro als alles mee zat dan.. Nu zit ik te twijfelen om voor dat geld + nog wat extra om gewoon een twee mixer erbij te kopen.. Is het handig om met twee mixers te werken?

groeten..

voor ruim 200 euro heb je een hele leuke spirit folio notepad :D

4 mono kanalen en 2 stereo kanalen

Back