Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
kun je nog t beste een buffer gebruiken,
water heeft een LICHT bufferende werking (of verkoop ik nu complete bull?)
of water en een beetje basisch spul erin mengen..
de rekening kan naar Delft hoor ik...
idd bull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
kun je nog t beste een buffer gebruiken,
water heeft een LICHT bufferende werking (of verkoop ik nu complete bull?)
of water en een beetje basisch spul erin mengen..
Origineel geplaatst door bounce
een van de redenen dat ik geen huisdieren heb
ik heb eens op de kat van een vriendin gepast
die vond het leuk om z'n nagels in de conussen (coni :confused: ) van mijn speakers te zetten![]()

Origineel geplaatst door The Q
de rekening kan naar Delft hoor ik...
idd bull
Origineel geplaatst door Exzit
Wel vervelend voor je, maar hoe gaat het eigenlijk met je kat
gezien je erg boos bent?. Zo'n beest volgt alleen maar zijn instinct.
Die denkt ik ben misselijk en ik moet kosten. Die kijkt niet waar die opdat moment staat.
Ik doe mijn deur van mijn kamer dan ook altijd dicht als ik er niet ben.
Origineel geplaatst door mindscan
Als ik jou was zou ik een vriend van je wat geld geven, en hem aansprakelijk stellen voor de schade (in overleg dan he).
Bijv. een glas cola eroverheen geflikkerd. Eerst wel even uitzoeken of zijn verzekering het dekt.
Desnood flikker je er nog een glas cola overheen, dan ruikt ie er teminste ook nog naar.
Origineel geplaatst door tim
Wat heeft het nou voor n zin om die kat een trap te geven!? dus dat heb ik ook niet gedaan
t beest weet niet beter.. t's alleen een beetje lulig voor mij en mijn bank saldo!!!

Qua verzekering : "Forget it!"[/B]
Origineel geplaatst door tim
Niet als je d'r een mooi verhaal van maakt!! dat iemand anders er iets in geflikkerd heeft!! en anders gewoon nog een mixer er bij kopen dusss t valt allemaal wel weer mee achteraf..

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb zelf ook iets gehad in die trant. Bij mij vloog een kraan (van de wasmachine) van de muur toen ik op werk was.. Gevolg: 5 uur lang staat er een spray van water op mijn mengpaneel te kletteren... (ik zal je de verdere details besparen..) Ik heb dat ding uit elkaar geschroefd en met theedoek en fohn drooggemaakt.. Daarna deed hij het weer perfect. Nu al bijna 3 jaar geleden en nog steeds nix aan het handje!
Arv
Origineel geplaatst door chielos
daarom dus altijd een (waterdichte, duh) stofkap eroverheen!
bij mij is altijd alles afgedekt.
hmmm behalve mijn mixer...
snel maar wat aan doen!
gelukkig heb ik geen huisdieren.....