Wie heeft al de 16 voices op z'n Adromeda nog?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik zit toch te lonken met een unit, maar ben zeer huiverig voor de dead voices die ze bijna allemaal lijken te krijgen en de spare voiceboards die nu op zijn.

Kan me dus voorstellen dat er regelmatig andro's van eigenaar wisselen, zonder dat misschien oude en nieuwe eigenaar weten of ze het allemaal nog doen.

hoe test je trouwens op de unit of alle voices het nog doen? aangezien je in een niet multitimbrale setup je maar 10 vingers hebt?

Zit een testmodus op, en niks aan de hand met mn voices. Volgens mij allemaal behoorlijke stemmingmakerij, die dead voices prietpraat. Player haters ;)

stemmingsmakerijen van mensen die graag een goedkoop dealtje willen maken ?
heb er twee, nog nooit een kapotte chip gekregen, en ook binnen het forum niet gehoord .
http://electro-music.com/forum/forum-90.html
als ze het doen ( oortjes gebruiken ) blijven ze ook wel heel lang goed is de ervaring.
heb zelfs ooit een paar reservechips gekocht nav alle broodje aap verhalen , die er nog altijd ongebruikt liggen ( kosten ca 30 euro/ stuk, wel even zoeken )
succes ! geweldige machine, top of the analoge polysynth's
niet te lang wachten want de prijzen schieten omhoog. in de VS is 3500+ al normaal !

Niks van gemerkt.

Alleen al het vragen bij wie ze alle 16 nog werken ipv wie er een probleem mee heeft gehad, typisch...

omdat dit niet iets is wat opvalt tenzij je de test doet toch?

Als je hem start moet je altijd eerst tunen. Dit test gelijk de voices. Dus je weet het altijd.

Je maakt stemming Raph, probeer de volgende keer eens gewoon een neutrale vraag te stellen?

Ik heb het over je manier van vragen, niet over je vermeende kennis van de A6.

Laat dat of zo maar weg. Ik citeer de heer pedaal:

"stemmingsmakerijen van mensen die graag een goedkoop dealtje willen maken ?"

Alle voices nog even dik hiero!
Heel soms heb ik wel een vastlopertje
Gaafste synth die er is!

Laat dat of zo maar weg. Ik citeer de heer pedaal:

"stemmingsmakerijen van mensen die graag een goedkoop dealtje willen maken ?"
als er voices stuk zijn ga je toch niet de 2e handprijs betalen van een 100% goede? lijkt me geen afdingen maar meer logisch toch? niet dat ik er een zou willen hebben met defecte voices, gewoon eentje waar ze het allemaal doen.

Poe... Volgens mij hebben wij wel vaker deze discussie gehad over de manier van vragen, een korte schets dan maar?

- Wie heeft er problemen met buitenlanders?

- Wie heeft er nog geen problemen met buitenlanders gehad?

Technisch zijn het inderdaad allebei vragen naar dezelfde weg maar toch is nummer 2 nog meer een stellingname.

Komt nog eens bij dat het constant in verband brengen van problemen en buitenlanders de waarde van buitenlanders doet dalen in de algemene opinie. En dat kan best wel eens bewust zijn.

154, ben je ff kwijt, zullen we het bij de andro en de voices houden?

Ja had al het gevoel dat je die niet zag. Bij iedereen zijn hier alle voices prima, gooi maar dicht dit topic.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back