Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat Ableton stopt zo snel deze gasten "Live" zijn en het eigenlijk een reincarnatie is van Ableton. zeg maar een "doorstart" na failisement
.Het ligt er aan in die zin wat je opnieuw moet uitvinden, en waar je rekening mee moet houden. Het kan makkelijk zijn dat enkele van deze ontwerpen al veel langer klaar lagen, ook snippets code die even afgestoft moeten worden om gebruikt te kunnen worden. Je besluit niet om ineens van 0 af voor jezelf te beginnen. In Vember Audio Surge zitten al een ris effecten; bij een goede modulaire opzet kun je die met enig werk vrij makkelijk in een nieuwe vorm gieten, en dan is het harde werk van signaalbewerking al gedaan. Ik zeg niet dat het triviaal is, maar op het moment dat je 0,0 van je effort op marketing hoeft te gooien en niet in eindeloze board meetings moet zitten om dingen te bespreken - kun je best wel wat werk verzetten.

jij snapt em Yoozer, maar ik denk wel dat dit hier gaande is, Live sterft een stille dood,
zoveel IP naar een compleet nieuwe startup kan alleen als er rechthebben inzitten
en die zullen alleen maar instappen als ze het oude schip verlaten
Zit er al maanden op te wachten.
Is waarschijnlijk wat juridisch getouwtrek tussen Ableton en Bitwig aan de gang.
Wie uiteindelijk wint maakt niet uit. Ableton is altijd de winnaar aangezien het meer cash heeft om dit vol te houden. De release van Bitwig word dusdanig vertraagd dat het ze waarschijnlijk de kop gaat kosten aangezien ze momenteel geen geld verdienen en alleen maar uitgeven....