Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wachten op een nieuwe versie van Ableton kan heel lang gaan duren.
Voor zover ik begrepen heb is het team dat aan Ableton werkte na een rel vertrokken en dat daardoor juist Bitwig ontstaan is. (correct me if i'm wrong)
Het kan toch niet zo zijn dat bij een bedrijf dat al meer dan 10 jaar bestaat een paar mensen weglopen en dat vervolgens het hele bedrijf in elkaar stort? Dan moet er meer aan de hand zijn lijkt me.
Ja daar zit wat in. Ik kreeg wel het gevoel dat ze de laatste 2 jaar inderdaad heel erg graag wilden dat ik ging updaten.
Steeds vaker aanbiedingen die dan maar een bepaalde tijd geldig waren. Het leek echt of ze geld nodig hadden.
De laatste maanden echter niets meer qua aanbiedingen/updaten.
Pas is die 33% korting aanbieding geweest.
Als iets te mooi is om waar te zijn... (wauw, alle opties die ableton miste, zitten in bitwig! how convenient..)Wachten op een nieuwe versie van Ableton kan heel lang gaan duren.
Voor zover ik begrepen heb is het team dat aan Ableton werkte na een rel vertrokken en dat daardoor juist Bitwig ontstaan is. (correct me if i'm wrong)
Als iets te mooi is om waar te zijn... (wauw, alle opties die ableton miste, zitten in bitwig! how convenient..)
Blij erbij, heb wat meer gelezen erover inmiddels, dit is té toevallig > Ableton = Bitwig en vice versa
Het zijn amerikanen hè, die laten niets maar dan ook niets aan het toeval over.. zeker niet als het om geld gaat.
Plus weten ze echt wel hoe "spread by rumour" op internet werkt

whoops.. altijd gedacht dat t.. nevermind (maar dan nog)Pcies...Berliner