Bitwig liet laatst weten de Beta release op te schuiven omdat ze er nog nieuwe functionaliteiten aan wilde toevoegen. Maar heeft iemand een gerucht, nieuwtje of wat dan ook gehoord over wat dit concreet betekend? Wanneer zal de beta verschijnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan best dat ze dingen van Vember overnemen, en ook dat ze door hun kennis van Ableton in staat waren om een nieuw software-ontwerp te maken dat vlugger uit te voeren is, maar zelfs dan... Bitwig heeft zo te zien een enorme berg geavanceerde features die je niet zomaar uit je mouw schudt. Heel knap als ze dat wel gelukt is, het zal misschien niet onmogelijk zijn, maar op hun website te zien zijn er van de 8 maar 4 programmeurs. Tja, we zullen zien![]()
Bitwig liet laatst weten de Beta release op te schuiven omdat ze er nog nieuwe functionaliteiten aan wilde toevoegen. Maar heeft iemand een gerucht, nieuwtje of wat dan ook gehoord over wat dit concreet betekend? Wanneer zal de beta verschijnen?
The first round of beta testing will be starting in the next few weeks. We expect the middle of next month. Sorry again for the delays.

Is er een mogelijkheid dat al het "gedoe" omtrent Bitwig of Ableton opgezet is, om een rumoer te creëeren ?? Als Bitwig=Ableton = win-win ??
Zal niet de eerste keer zijn, publiciteit is tenslotte publiciteit. Je komt eerder in 't nieuws met slechte berichten dan goede berichten.. dat is nu eenmaal hoe de media werkt.
Als de sfeer op Fora al grimmig is bij de naam "Ableton", dan is dit een uitstekende manier om die af te schudden en toch je schare users/fans te behouden.

Ben ik de enige die niet op ableton live 9 zit te wachten.
1 het kost alleen maar geld.
2 ik weet nog toen ik van 7 naar 8 ging. het echt een tijd heeft geduurd voor 8 uiteindelijk ook lekker liep.
Van mij mogen ze gerust 4 jaar wachten en dan met iets komen wat echt baanbrekend is EN goed werkt. ipv dat belachelijke we moeten iets nieuws uitbrengen anders vergeten de mensen ons.