Hij is af

Mix klinkt -as usual- heel erg okay :-).

Ik zit inderdaad ook in het stock music kamp. ;)

Wat is je gedachte achter de track, je doel, je gevoel? Wat wil je neerzetten?

wat is je insteek qua muziek? Maak je tracks vanuit emotie of vanuit techniek? Ik heb het idee dat je vanuit de techniek komt :-).

-C-

Wat is dat toch dat iedereen die mixen ok vindt...
De balans misschien, maar de mix is OOK zoutloos

kolere fjoesz je hebt 5000 posts.. feest muts op en beer zuipen. ghehe groetjes

Tjeesz idd
5 k bullshit.. Sorry jonges :D

Wat is dat toch dat iedereen die mixen ok vindt...
De balans misschien, maar de mix is OOK zoutloos

Zal wel bij de muzieksoort horen, dat zoutloze waar jij het over hebt..
De balans (mix) kan je echter niets over zeggen Fjoesz, die is prima, misschien niet jouw smaak (jij legt de voorkeur bij azijn?) maar alles heeft wel netjes zijn plek.

Zal wel bij de muzieksoort horen, dat zoutloze waar jij het over hebt..
De balans (mix) kan je echter niets over zeggen Fjoesz, die is prima, misschien niet jouw smaak (jij legt de voorkeur bij azijn?) maar alles heeft wel netjes zijn plek.

Heb je t niet geleen.. Ik zeg toch balans ok hehe
Mix zoutloos

Dat is nou juist ook het zoutloze aan mixen als deze, alles heeft zijn plek en wijkt daar ook niet meer vanaf....
Een aantal minuten naar dezelfde vakjes luisteren is gewoon saai en maakt het maken van een mix ook een stuk makkelijker. Dus technisch gezien zal een mix waar geluiden op reis gaan in frequenties moeilijker zijn dan dit.
Muzikaal gezien is het gewoon niks, of misschien ben ik te oud voor deze sound.

Ga eens op zoek naar wat gevoel in je donder en probeer iets te maken wat mensen raakt.

ik doe het hem niet na, anders had ik nu wel geld verdiend ermee

Ik vind het wel lekker vrolijk en pretentieloos. Leuke track.

ik doe het hem niet na, anders had ik nu wel geld verdiend ermee

De dag dat hij geld gaat verdienen met deze muziek ga ik hem persoonlijk een schouderklopje brengen. Niet dat ik het niemand gun, want dat juist van harte.., hier is toch geen markt meer voor.
Hoe dat zo Bass dat jij wel dat idee hebt?

Ik vind het wel lekker vrolijk en pretentieloos. Leuke track.

Doc, was je laatst in Amerfoort? Mijn fiets is gestolen vant station...

Laatst gewijzigd:
het is een beetje zo'n vormpjes doos waar je dan een ster, rondje, vierkant en driehoek door de juiste opening moet duwen wat'm dan steeds in 1x lukt...
maar eigenlijk zou je die box lekker moeten omsmelten en een compleet ander object van moeten maken :D

mb_0_4091_l__ms2.jpg

Ik vind het voor wat het is eigenlijk wel aardig goed gedaan. Al mis ik wel een catchy melodie + hook (lead synth klinkt ook beetje dun, zelfs voor dit nummer) en vocals etc. Het is totaal niet mijn muziek, maar als je mikt op een cheesy commerciele plaat - dan is het toch aardig in de richting. Waarom probeer je niet wat meer hedendaagse cheese te maken? (David Guetta heeft maar 3 toetsen nodig geloof ik)

O en zoutloos of niet, knap gemixt!

helemaal niks, er is geen EQ gebruikt op de masterchannel, alles is per kanaal gemixed
zit alleen SSL G compressor, Reelbus en Barricade op de masterchannel gedurende mixdown.
verder niks met de track gedaan nog.

Zelf vind ik het leadje een beetje 90ies (en niet echt mooi, sorry) de rest is best wel iets van te maken qua nummer imho.

Zelf vind ik het leadje een beetje 90ies (en niet echt mooi, sorry) de rest is best wel iets van te maken qua nummer imho.

Dan heeft raphie zijn doel bereikt wat betreft de lead, want laat dat nu net zijn insteek geweest zijn. (dat het 90ies is)

Paul

Back