Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja, lekker vent: op youtube (ga geen youtube audio rippen) of op filetube "premium"download, of een karaoke accapella....... (met gegefilterde muziek)
ik zoek gewoon een 44.1 wav studio accapella
dat zijn dus metatag prut links waar je behalve spam of ringtone paysites niks gaat vinden, ja een 96kbs snip....chique...(waar je dus "premium"member voor moet zijn)
Als je de zangeres "Do you think you're better off alone" laat zingen is het plaatje compleetBen het verder eens met alle opmerkingen, muzikaal is het flinterdun. Simpel mag best, maar dan moet er wel een onweerstaanbare hoek zijn. Die zit er nu niet in.
@ Man T: .sign of the times helaas
Er is inderdaad veel crap, maar als ik af en toe A State of Trance met Armin van Buuren luister dan komen daar waanzinnig nummers voorbij zetten. Niet alleen waanzinnig geproduceerd, maar muzikaal ook creatief. Misschien is het nadeel ook dat je nu alles hoort en alles toegankelijk is.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat alles bagger is tegenwoordig, maar in verhouding wel meer dan vroeger .. ( maar ja dat denk ik dus, of dat ook zo is , .... : )je hebt je eigen LMGIFY links nog niet getest he?dat zijn dus metatag prut links waar je behalve spam of ringtone paysites niks gaat vinden, ja een 96kbs snip....
nogmaals gewoon de 44.1 100mb wav file zoals op filetube (waar je dus "premium"member voor moet zijn)

Raphie, rook eens een dikke kneiter en ga dan eens wat dikke beats maken..,
..............
.
Doe eens een keer gek, maak eens wat dubstep ofzo, hiphop, electronische muziek ala bonobo, flying lotus..
Ben wel benieuwd als je andere elementen toepast wat er dan uitkomt..
Ach, ik luister ook naar Adam Beyer voor comazuip techno.
draai ook medeon op feestjes.
Ti's altijd een beetje jammer als het maken van het ene genre je uitsluit voor het andere.
vond dit gewoon leuk om te doen en ben zelf bijna tevreden over het beoogde resultaat.
Dus gaat er een zangeres op en dan zien we wel.