Hij is af

ja, lekker vent: op youtube (ga geen youtube audio rippen) of op filetube "premium"download, of een karaoke accapella....... (met wegefilterde muziek) of mensen die hem gewoon nazingen.... tot pagina 4 nog geen zinnige link tegengekomen

ik zoek gewoon een 44.1 wav studio accapella

je hebt je eigen LMGIFY links nog niet getest he? :D dat zijn dus metatag prut links waar je behalve spam of ringtone paysites niks gaat vinden, ja een 96kbs snip....

nogmaals gewoon de 44.1 100mb wav file zoals op filetube (waar je dus "premium"member voor moet zijn)

wat heeft die adele youtube capella een lelijk reverb / galm. dat ze dat mooi vind! maar smaken verschillen dus.

Als je de zangeres "Do you think you're better off alone" laat zingen is het plaatje compleet :) Ben het verder eens met alle opmerkingen, muzikaal is het flinterdun. Simpel mag best, maar dan moet er wel een onweerstaanbare hoek zijn. Die zit er nu niet in.

@ Man T: .sign of the times helaas

Er is inderdaad veel crap, maar als ik af en toe A State of Trance met Armin van Buuren luister dan komen daar waanzinnig nummers voorbij zetten. Niet alleen waanzinnig geproduceerd, maar muzikaal ook creatief. Misschien is het nadeel ook dat je nu alles hoort en alles toegankelijk is.

Ik ben zelf meer van michel de hey op fresh fm vrijdags :) Ik bedoelde ook niet te zeggen dat alles bagger is tegenwoordig, maar in verhouding wel meer dan vroeger .. ( maar ja dat denk ik dus, of dat ook zo is , .... : )

je hebt je eigen LMGIFY links nog niet getest he? :D dat zijn dus metatag prut links waar je behalve spam of ringtone paysites niks gaat vinden, ja een 96kbs snip....

nogmaals gewoon de 44.1 100mb wav file zoals op filetube (waar je dus "premium"member voor moet zijn)

ghehehe, klopt.., ik wilde gewoon even tof doen en jou opzadelen met spam, lief heh? :luv:

Zonder gein, via google kom je toch wel het één en ander tegen dat bruikbaar is?

Ach, ik luister ook naar Adam Beyer voor comazuip techno.
draai ook medeon op feestjes.
Ti's altijd een beetje jammer als het maken van het ene genre je uitsluit voor het andere.
vond dit gewoon leuk om te doen en ben zelf bijna tevreden over het beoogde resultaat.
Dus gaat er een zangeres op en dan zien we wel.

Nee, heb tot paginq 5 ff lopen zoeken, maar waren allemaal hotlinks naar dezeflde paysites, of fake torrent metalinks naar "premium"download sites. Vandaar ook mijn reactie

een paar trefwoorden in Google intikken kan iedereen toch? Alleen de terugkomende hits zijn zo waardeloos :D

vaag op zich wel, maar ben niet zo van de D&B amen breaks en dubstep
maar beetje breaks progressive op zich dan weer wel.

Ik hou van zacht. vloeiend, romig, lief. Ben niet zo van de harde hyped rauwe sounds

Ach, ik luister ook naar Adam Beyer voor comazuip techno.
draai ook medeon op feestjes.
Ti's altijd een beetje jammer als het maken van het ene genre je uitsluit voor het andere.
vond dit gewoon leuk om te doen en ben zelf bijna tevreden over het beoogde resultaat.
Dus gaat er een zangeres op en dan zien we wel.

Adam Beyer !!!! Niets mis mee toch ? :)

precies, ff de track binnen het juiste hokje plaatsen en hem daarbinnen beoordelen

ja was net ook het eerste dat bij me opkwam een popnr waarvan je ons de instrumentale kale versie van liet horen
ik hoor er zo de zang bij in men hoofdje, refrein en al, kan wel leuk worden, daarna nog de krollen en tuiten erop en de video kan in de regie

"ff de track binnen het juiste hokje plaatsen en hem daarbinnen beoordelen"

Mee oneens, ook binnen zijn genre is een sterk nummer een basisvoorwaarde. Ik kan ook genieten van prachtig geproduceerde Schalgers op 100% NL, als er maar hart en ziel in zit.

Back