Ombouwen Yamaha PSS480

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Omdat het klaviertje van de Yamaha PSS480 niet helemaal goed meer is, wil ik graag van de Yamaha PSS480 een module maken, dus het klavier eraf. Hoe kan ik dit het beste doen of is er iemand die zoiets kan doen voor me. Zoja, hoeveel gaat zoiets dan kosten.

Phochos:D

Als ie midi heeft, moet het op zich wel lukken. Het keyboard zou je er gewoon af moeten kunnen koppelen. Of je de behuizing ook kleiner krijgt ligt aan hoe de printen zijn opgebouwd (aan een stuk of niet).

En het is me gelukt, hier het resultaat. De Pss480 zonder klavier en hij doet het nog steeds prima. Kan ik hem aan de Kawai MS710 koppelen, die heeft ook MIDI

Attachments

• DSC01217.jpg
    DSC01217.jpg
    83 KB · Bekeken: 64
Haha lol, mooi dat het werkt.

raap je t shirt eens op joh! :0

ooit komt er een tijd dat een nieuwe lichting synth/keyboard-freaks opgescheept zit met allemaal keyboards zonder toetsenbord.
En dan maar knutselen met stukken plastic en losse onderdelen om deze 'modules' weer in orginele staat zien te krijgen. een hels karwei!

ooit komt er een tijd dat een nieuwe lichting synth/keyboard-freaks opgescheept zit met allemaal keyboards zonder toetsenbord.
En dan maar knutselen met stukken plastic en losse onderdelen om deze 'modules' weer in orginele staat zien te krijgen. een hels karwei!

Maar ik ben van de oude lichting.

Phochos:dubbel:

Back