Mailbox spam SF neuroot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik begrijp niet wat het nut van dit topic is.
Als je kennelijk een boodschap aan die malloot wil doorgeven dan doe je dat één op één of via de site. Zo'n ongericht bericht als dit topic terwijl wij niet weten over wie het gaat heeft echt geen enkele functie.
Wat moeten wij argeloze lezers in vredesnaam hiermee.

Ik weet niet wie het is, dan was het namelijk een stuk makkelijker geweest om iemand persoonlijk te benaderen om hem uit te leggen dat wat hij aan het doen is niet strookt met de gedachtengang van een gezond persoon.

Ik ga ervanuit dat de persoon in kwestie dit topic leest en iets met zijn gedrag gaat doen.

Ja, is dat raar dan? Ik heb in principe best wel medelijden met de persoon en ik hoop hem op deze manier te helpen met zichzelf.....

En het gaat hier niet over pm's, maar over mails via mijn mailaccount die hier op synthforum opgegeven staat.
Bijvoorbeeld 700 keer mijn soundcloud password willen wijzigen, daar krijg ik dan per mail melding van.
Ergens denkt degene die dit doet dat hij grappig/stoer/narrig bezig is, maar een normaal persoon doet dat soort dingen niet. Dan wordt het toch tijd dat je bij jezelf te rade moet gaan waar je nou werkelijk mee bezig bent.

Helemaal mee eens, ik bedoel meer, geef je hem zo juist niet meer aandacht? Kan mij voorstellen dat iemand die je zo te pakken neemt nu met een voldane glimlach popcorn etend dit topic leest. :P

En, heeft het geholpen? admins kunnen trouwens ook gewoon ip checken,

Wat ik niet snap is, je weet niet wie het is maar wel dat het van SF komt? is het dan een dubbele account of zo? speciaal aangemaakt om jou te pesten? en het gebeurt vaker als je narrig bent naar mij ? :D
(sorry maar daar kan ik dan wel weer om lachen)

dat wordt knokken op de volgende synthforumdag...?
"desperate synthwives" is er niets bij

Helemaal mee eens, ik bedoel meer, geef je hem zo juist niet meer aandacht? Kan mij voorstellen dat iemand die je zo te pakken neemt nu met een voldane glimlach popcorn etend dit topic leest. :P

Dat kan, voor mij is dit de enige manier om hem aan te spreken op zijn vreemde gedrag en op het moment is het weer rustig in mijn mailbox.

En, heeft het geholpen? admins kunnen trouwens ook gewoon ip checken,

Wat ik niet snap is, je weet niet wie het is maar wel dat het van SF komt? is het dan een dubbele account of zo? speciaal aangemaakt om jou te pesten? en het gebeurt vaker als je narrig bent naar mij ? :D
(sorry maar daar kan ik dan wel weer om lachen)

Het gehele gebeuren loopt via een proxy, IP checken kan ik ook:)
Hij gebruikt mijn email adres om overal van alles aan/af te melden paswoorden te wijzigen, met als resultaat dat ik de hele tijd een volle inbox hebt met mededelingen over van alles. Die kan ik dan in mijn spam laten vallen, maar daar los ik het probleem niet mee op.
Degene die dit doet/deed zit communicatief op een dwaalspoor en daar spreek ik hem nu op aan.
Ik ben gewoon aanspreekbaar dus het moet geen probleem zijn om mij gewoon te zeggen wat je van mij vind, doe ik ook bij mensen.

Ok, even resume:
- je hebt het gevoel dat je email misbruikt wordt omdat je allerlei ongevraagde bevestigingsmails e.d. krijgt?
- je hebt het gevoel dat dit iemand van het SF is, omdat het vaker gebeurt wanneer je ff lekker met mij aan rellen bent in een topic?

- of heb je ook PM's van deze persoon gekregen?
- is dit dan een account waarmee deze persoon ook in SF topics posts? ik snap even niet hoe je de linkt nu legt naar SF?

Ok, even resume:
- je hebt het gevoel dat je email misbruikt wordt omdat je allerlei ongevraagde bevestigingsmails e.d. krijgt?
- je hebt het gevoel dat dit iemand van het SF is, omdat het vaker gebeurt wanneer je ff lekker met mij aan rellen bent in een topic?

- of heb je ook PM's van deze persoon gekregen?
- is dit dan een account waarmee deze persoon ook in SF topics posts? ik snap even niet hoe je de linkt nu legt naar SF?

Geen pm's, anders was het zo opgelost....
De link is simpel, ik post iets in bijv opslag voor dozen gezocht, uurtje later krijg ik mail van een bedrijf die opslagruimte verhuurt.
Heb verder niet zo'n zin om het nog verder te bespreken kwa inhoud.

Vervelend. Kan je geruststellen, ik ben het niet, kan heel veel hebben en als ik over de zeik ben brand ik iemand gewoon direct in het desbetreffende topic volledig af. Dus mag ik van je lijstje af (als ik er al op stond)? :D

Ik dacht dat iedereen wel te achterhalen is wanneer je het ip adres van iemand hebt. Tot aan de voordeur. Dan kan je wel medelijden gaan hebben, maar het blijft ziek gedrag. Niet te tolereren. Ik ben ook getrollt geweest. En heb ook gedacht, dat is zijn probleem, maar volgende x niet meer. Aangifte doen. Anders gaan ze in herhaling, bij jou of een ander.

Voordat de pliesie een adres bij een ipnr gaat achterhalen moet er wel wat meer gebeuren dan een beetje getrol, dus, dat gaat je niet lukken.

kan je niet terugspammen via het ipadres?

iP nr uitzoeken mag de politie pas doen nadat ze daarvoor schriftelijke toestemming krijgen van de officier van justitie ivm wetgeving, en die geeft pas toestemming als er echt flink wat aan de hand is, en dan nog, dergelijk uitzoekwerk kan veel geld kosten zonder garantie dat ze de dader vinden dus happig zijn ze er zowiezo niet op.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back