Je modulaire setup - Foto's ! -

Wat zijn de ervaringen met de Niftykeyz, ben aan twijfelen om deze aan te schaffen.

Ervaringen heb ik niet, maar volgens mij zijn dit soort combinaties van toetsen en Eurorack niet ruim gezaaid.
Als ik al geen KB37 had gehad zou deze hoog op mijn verlanglijst staan.

Van een vriendelijk forumlid heb ik een Melodicer kunnen overnemen. Ik heb daar de MEX3 MIDI extension for Melodicer bij aangeschaft en samen met de Mutable Elements uit mijn rack en een Pico output in mijn overgebleven Roland case gepropt.

Voor mijn partner is dit wat overzichtelijker.
Op termijn zal hij wel in het grote rack worden geplaatst, hoewel de ontstane gaten misschien ook wel interessante mogelijkheden biedt.

modular.jpg

20240831_093946.jpg

40HP kastje met 3 MiniDexed DX7 (equivalent aan 24 DX7's) met een Teensy 3 als midi controller.
Deze midi controller heeft 4 x 16 kanalen.
3 x 16 kanalen voor de MiniDexed DX7's en 1 x 16 kanalen in en uit naar een extern instrument.

20240831_095023.jpg

De eerste twee MiniDexed DX7's gebruik ik alleen met Performances, de meest rechtse MiniDexed DX7 gebruikt ik als 8 "losse" DX7's.

Mijn huidige modulaire hoekje is een beetje een rare mix van van alles. Ik heb ooit een ondiepe serverkast gekocht om de CV Expander en CP-251 boven mijn Voyager aan de muur te hangen. Dat beviel heel goed, en dat gaf ook de ruimte om wat met Eurorack te gaan experimenteren. Zeker de Zadar vind ik fantastisch in combinatie met het Moog-spul.

IMG_4471.JPG

Back