Hoe werkt de Behringer MX2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zit ie niet in de main-insert ipv main- out? Dit is mij namelijk eens overkomen.

Achteraanzicht1.jpg

edit:

Ik zie dat in het plaatje zelfs geen main-out staat aangegeven, maar 2x main-ins.... foutje! :)
De onderste main-ins moet main-out zijn.

Zit ie niet in de main-insert ipv main- out? Dit is mij namelijk eens overkomen.

<plaatje>

edit:

Ik zie dat in het plaatje zelfs geen main0out staat aangegeven, maar 2x main-ins.... foutje! :)

ik snap nog steeds niet waar die 2tk input voor is :? volgens debeschrijving is het voor een 2 track.

2tk, two track is om je eind master , mix , tape ,terug te luisteren

steek je versterker eens in de direct out van het kanaal dat je gebruikt, als dat al geen geluid geeft, hoef je niet verder te zoeken dan dat kanaal. Denk om je volume
het gaat hard.
Brandt er een peakledje, dan weet je ook al zeker dat er geluid binnen komt

dit is ook wel weer zo een typische ome P actie; je hebt deze mengert al x weken en inmiddels is zij al 1 (of 2) maal in en weer uit de verkoop geweest en nu pas kom je er achter dat zij kapot is en/of dat je niet weet hoe je haar moet bedienen...

]Voor, ik kijk altijd heel erg blij op fotos.:dubbel:

Ik wacht tot Heine bij me langs is geweest, heb er alle vertrouwen in dat hij me uit de brand kan helpen.

Ik heb dat ding nu al 20 jaar en weet eigenlijk ook nog niet zo goed hoe die werkt.

Gelukkig, ben ik niet de enige.

Phochos

Aan de andere kant, 50% of meer van de mensen weet niet hoe ze een band moeten verwisselen.

Niet nodig, de meeste mensen werken tegenwoordig digitaal. ;)

Phochos

hier op deze pagina bovenaan staat een schematische voorstelling van de achterkant
meld even waar jij je synth hebt aangesloten, en op welke bussen jij de speakers hebt staan.

Of hoe ze een band moeten verwisselen.

Kan ik ook niet bij de auto. Ik verwissel dan gewoon het wiel met band en al :D

Blij dat ik weet hoe mijn + 90 stekkers in mijn console geplugd zitten. En overal komt geluid in/uit.

Succes met je zoektocht Phochos. :okdan: Hopelijk kan Heine het je laten zien. Of hij is idd gewoon stuk.

Mensen, ken het verschil:

Mistlampen:
images

Koplampen:
big_boobs_063009.jpg

DUS: Mistlampen heb je niks aan ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back