ff niet meer vrolijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jee, bij vlagen vloelde ik het isos gevoel langsdrijven :D

Dat verdwijnt alleen wel als je gaat soleren,of in ieder geval heen en weer plingelen zoals aan het einde van de snippit.
Wordt dan een beetje te druk en hou de filter laag, dat klinkt juist zo lekker donker (in de term van dit genre :D).

dus de lead weer wat dicht, de stabs nog wat donkerder en meer reso
nog een subtiel laagje met white noise percussie.

nog een subtiel laagje met white noise percussie.
de toegevoegde waarde is niet aanzienlijk vanuit het 'naar-de-noten-luisteren' perspectief iig...
Ik speel alles zelf 6......
ach so, dus ook die *toe-toep... toep... toe-toep... taaa* phrase die de hele tijd doorgaat in 1 key...

hoe beleef jij nou eigenlijk je eigen muziek, wat is de gedachte er achter, wat draag je uit? ...ben'k wel benieuwd naar...

Ik vind het erg lekker en luister er met plezier naar 6
Geen idee wat ik uitdraag, maak gewoon wat ik mooi vind, heb geen boodschap.
het past je wel of past je niet, beide vind ik ok. niks meer dan dat.

je hebt mensen die het gereedschap inside-out kennen en dan zomaar een stuk hout pakken, het willeukeurig in een paar stukken zagen, vervolgens nog ff hier en daar een paar gaten er in boren en wat spijkers er in slaan... je kan het dan heel goed vinden hoe men die gereedschappen op fantastische wijze ter hand kan nemen maar da's iets anders dan de 'bruikbaarheid' van het eindproduct nutuulk...

erm...

6, zo heb je ook mensen die het lekker vinden om naar een monotone groove te luisteren waar variaties in filter, reso, release en volume de variatie brengen. Dat jij dat niks vind is op zich prima, maar om nou mijn muziek maar te gaan vergelijken met een kleuter die met pappa's gereedschap wat zooi op elkaar slaat is lichtelijk overdreven ntuulk...

Ik vind het eigenlijk wel een lekker nummer worden. Ik zou zelf eens proberen of wat meer exotische percussie (uit een Wold library, als je begrijpt wat ik bedoel.) nog die extra spanning kan brengen en past ook goed bij de lead. Ik denk het namelijk wel. Kun je dan ook mooi mee spelen in het stereobeeld.

ja, kan ik naar kijken, wat timbales e.d. passen misschien i.d.d. wel mooi bij de Mbrane
tevens moet ik ook nog ff naar de cutoff filters e.d. kijken en de solo die ik heb bewaard van gisteren moet nog wat beter worden opgelijnd in de de tijd, zodat de spanningscurve t.o.v. de rest beter klopt.

morgen maar weer eens verder zit nu een beetje vol

ik vind dat Raphie meester is in Breezermuziek te maken :okdan:

das een goed idee, dan wil ik wel een experimentele remix maken van raphie's track

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back