FrankB
Stamgast
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Roland V-Synth V2 met VC-1 kaart. Met deze VC-1 kaart tover je de V-Synth om in een Roland D-50 geluidsbron.
Ivm de aanschaf van de V-Synth heb ik één van mijn twee Roland D-50's verkocht.
Ik vraag mij af of er iets is wat de Roland D-50 kan, wat de Roland V-Synth + VC-1 kaart niet kan.
Oftewel; kan ik mijn laatste Roland D-50 verkopen zonder dat ik er na een tijdje achterkom dat de V-Synth + VC-1 minder is dan een échte Roland D-50?
Ik vind het klavier van de D-50 erg prettig spelen, maar dat van de V-Synth speelt ook bijzonder goed. Qua geluiden klinkt het exact hetzelfde en heeft de V-Synth het voordeel dat er veel meer geluidsbanken inzitten.
Wie weet een valide reden om de D-50 aan te houden naast de V-Synth + VC-1?
Thanks!
Ivm de aanschaf van de V-Synth heb ik één van mijn twee Roland D-50's verkocht.
Ik vraag mij af of er iets is wat de Roland D-50 kan, wat de Roland V-Synth + VC-1 kaart niet kan.
Oftewel; kan ik mijn laatste Roland D-50 verkopen zonder dat ik er na een tijdje achterkom dat de V-Synth + VC-1 minder is dan een échte Roland D-50?
Ik vind het klavier van de D-50 erg prettig spelen, maar dat van de V-Synth speelt ook bijzonder goed. Qua geluiden klinkt het exact hetzelfde en heeft de V-Synth het voordeel dat er veel meer geluidsbanken inzitten.
Wie weet een valide reden om de D-50 aan te houden naast de V-Synth + VC-1?
Thanks!