Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nulletjes en eentjes kunnen toch geen componenten beschadigen?Ik denk alleen wel dat de gemiddelde standaard geluidskaart minder goed bestendige componenten heeft.
Nulletjes en eentjes kunnen toch geen componenten beschadigen?
Welja, maar door de titel "digitaal oversturen' dacht ik dat het over de output van de geluidskaart (dus DA) ging...Als het er analoog niet te hard in zou gaan, zou het niet oversturen. Je analoge signaal wordt in dit geval te hard in de AD converter gestuurd. Maar die zal er wel tegen kunnen. In ieder geval als je het niet constant doet. Maar dat lijkt me ook volledig nutteloos.....
Praten we over het per ongeluk oversturen van de main outputs?
Wat een onzin. Als je hiermee je sound waar je naar op zoek bent kunt creeren, dan is het DONE; vervormd op de goede manierDigital clipping is NOT done. vervomd op de verkeerde manier.
Pas op dat het niet alleen vet klinkt omdat het volume luider is.
Ik lees ook weleens berichten van mensen die denken dat ze de kanalen van hun Cubase mixer aan het oversturen zijn, wat zo goed als onmogelijk is. Het klinkt dan alleen harder en dus lijkt het beter.