Waarom houden (sommige) mensen van Hollandse 'hits' ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb zo'n buurman gehad, alleen hij hoorde niet zo goed maar dat was niet erg. Politie heeft zijn deur ingetrapt omdat hij de bel niet hoorde. Ik moest niet klagen met hem als vriendeijke buurman. Zijn intelligentie was dat van een dood geboren wokkel.

Wat ik nog het ergste vind is dat de veroorzakers van de (geluids)overlast niet aangepakt worden, maar dat ze met zachte hand worden behandeld omdat ze "er niets aan kunnen doen" zo te zijn

WTF is dat voor zolderkamertje muziek? :D

bestaat dat dan nog?, Punk?

ik dacht dat het zichzelf had opgeheven, omdat alle punkers van weleer hebben leren spelen, waardoor het automatisch geen punk meer is...

:koffie:

Nou ja, een punt? Meer dat een simpel iets ook karakter kan hebben. De sound van de Juno herken je uit duizenden. Een Kronos zou je niet meteen herkennen in een productie.

Even om de avond feestelijk af te sluiten:

Cooldown Cafe - Polonaise Hollandaise - YouTube

En dit vind ik dus geen crap. Het is precies gemaakt waarvoor het bedoeld is. Feeeesstttuh!!! ;)

Dit is gewoon slappe cover van de originele carnavalshit van Arie Ribbens die dus wel leuk en origineel was:

worden er niet veel te weinig youtubelinks gepost in deze draad?

Heb je een betonnen plaat voor je kop ofzo?

pluto is weer goed vertegenwoordigd zie ik :P bruljankte naam trouwens "de straks" :D
spijkerjackies en hanekammen :dubbel:
maar het hoeft niet per se...
carnavalskrakers
dat zijn toch van die mensen die illigaal een leegstaande carnaval hebben toegeëigend? 8D

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back