Waarom houden (sommige) mensen van Hollandse 'hits' ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Nou, een mooie afsluiter denk ik zo.. of heeft er nog iemand een mooie samenvatting van waarom enzo?

jaa dan kan vcovca wederom lekker een thread afsluiten :okdan:

antwoord:

omdat het simpele hersenloze randdebielen zijn

?

jaa dan kan vcovca wederom lekker een thread afsluiten :okdan:

Is dat een verkapte versie van SM voor jou Bass? Of denk je dat deze draad je inhoudelijk nog iets te bieden heeft in het leven?

Wat klinkt dat kut zeg. Oh nee, dat was lekker. Wat klinkt dat klote.
Daar kun je gewoon niks van maken omdat de melodie etc. allemaal bagger is.

Gewoon in de kliko ermee.

Ik weet niet welke 'intellectici' van jou dit leuk vinden, maar ik iig niet. En dat nog buiten het feit of ik dan wel of geen intellectueel zou zijn.
Deze soort 'nederlandstalige hits' zijn niks en worden ook gewoon nooit iets. 't is gwoon meelalzooi voor zatlappen en mensen die óf hun hersenen even uit willen schakelen (dat kan, die heb je), of die er geen hebben.

Edit: Ik weet zeker dat als ik zou proberen zoiets te spelen dat mijn mooie Ashdown basversterker uitfikt. ff wat rook en het is gedaan met dat ding. Mijn amp heeft ook principes ;)

Zegt de man die volgens de info op zijn site graag voor de betere c d en e artiest de zangopname doet, en zelfs zulke referenties op zijn site zet.

Zegt de man die volgens de info op zijn site graag voor de betere c d en e artiest de zangopname doet, en zelfs zulke referenties op zijn site zet.

De 'betere c de en e artiest'? Waar heb je dat dan gelezen?
En dat ik de buurman een plezier doe om voor een vriend van hem een opname te maken omdat alle andere hun beloftes niet nakomen, en ik wil laten horen dat dat hier opgenomen kan worden, betekent nog lang niet dat ik het mooi vind, of dat ik het ooit zelf zou willen maken.

P.S. In mijn eigen CD rack kom ik niet verder dan 1 nederlandstalig singletje. De andere paar honderd CD's zit geen woord nederlands in.
Oh ja, nog een stoffig cassettebandje met Doe Maar, ergens 16 jaar geleden eens opgenomen. ;)

werken voor iemand anders is een ander verhaal
wat je eigen skills zijn mbt het maken van muziek ook
de vraag was, waarom houden mensen van

de vervolgvraag is..
heeft die toffe frans duijyijyts coverband al een nieuwe bassist?

zal demian nog iets gaan doen met de info nu het bijna duidelijk is... spannond! :mega:

"pappie, ik zie tganuh in u oh-hochuh... pappie, huwaagom hewn u zo vegdgiet"... op 1:08 is ook lachen nutuulk :okdan:
bakkebaarden bierbuik schreeuwende achterbuurt in met olie besmeurd hemd gekleed liggend onder de BMW reparerend volck...

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Lekkerrrrrrrr draadjes sluitennnnn hmmmmmmmmmmmmmm....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back