trash
Ouwe rot
Ik schrijf 1972-1974,ben net 4 jaar,kom net uit bad,haren gekamt,mocht nog even opblijven.
Tv staat aan,als er ineens een reclame voorbijkomt van tutti frutti.
Onder die reclame zit het meest imponerende en allereerste SYNTHesizer meloliedje wat ik ooit gehoord had.
Het is me altijd bijgebleven.
Ik heb het over hot butter's-popcorn
Wie kent het niet? het is een melodietje dat zo catchy is dat je maar een klein stukje hoeft te horen om te weten waar ik het over .
Welnu ik ben er niet over uit na al die jaren wie nu de eerste was,was het hotbutter? waren het the popcornmakers??
Waar ik wel achter ben is dat achter hotbutter "Gershon kingsley " zat,iemand die ook met "jean jaques perry" heeft samen gewerkt(jean jaques perry ken je wellicht van het nummer"e.v.a" dat gesampled is door ice-t en velen anderen)
enfin popcorn dus..
Wie?
hotbutter?
of the popcornmakers?
Tv staat aan,als er ineens een reclame voorbijkomt van tutti frutti.
Onder die reclame zit het meest imponerende en allereerste SYNTHesizer meloliedje wat ik ooit gehoord had.
Het is me altijd bijgebleven.
Ik heb het over hot butter's-popcorn
Wie kent het niet? het is een melodietje dat zo catchy is dat je maar een klein stukje hoeft te horen om te weten waar ik het over .
Welnu ik ben er niet over uit na al die jaren wie nu de eerste was,was het hotbutter? waren het the popcornmakers??
Waar ik wel achter ben is dat achter hotbutter "Gershon kingsley " zat,iemand die ook met "jean jaques perry" heeft samen gewerkt(jean jaques perry ken je wellicht van het nummer"e.v.a" dat gesampled is door ice-t en velen anderen)
enfin popcorn dus..
Wie?
hotbutter?
of the popcornmakers?
Ik moest nog een tweetal jaren wachten en waarschijnlijk had ik nog geen haar dat gekamt moest worden, maar toch roept dit memories op