j.baars
vintage eigenheimer
maar, is dat niet voor het grootste deel in de mp sectie?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

volgens mij lost een feedback systeem al heel erg veel op. dat is ook wat op marktplaats mist en op ebay juist weer een stuk meer vertrouwen geeft...
Een feedbacksysteem kan eigenlijk alleen werken als de feedback ook gekoppeld is aan de transactie, zodat alleen de koper en verkoper feedback daarover kunnen achterlaten.
Je zou op SF al snel aan een open feedback-systeem zitten, waar iedereen maar wat kan roepen. Zo kan ik vrij makkelijk zeggen dat mijn laatste transactie met jou verschrikkelijk slecht is verlopen, ook als ik helemaal niks bij je gekocht heb... dan wordt het jouw woord tegen het mijne, en werkt het feedback-systeem voor geen meter.

100% had hem wel mooi teruggepakt.![]()
Ik doe dit niet graag, maar ik heb enige tijd geleden iets gekocht van Synthforumlid Alphonse (Alfons Borré) in Antwerpen en ik heb nog steeds niks mogen ontvangen!
Misschien is hij op vakantie
Je heb zijn adres? Ik zou er dan gewoon heengaan

Eye for an eye.100% had hem wel mooi teruggepakt.![]()
grapje.Ligt er natuurlijk wel aan om hoeveel knaken het gaat, voor een klein berdag rij je zo even niet naar Antwerpen.
Als hij niet thuis geeft/is, ben je nog meer geld kwijt
Eye for an eye.
QUOTE]
Nou, dat zou mij echt niet uitmaken! Het zou mij gewoon om het principe gaan! Maakt niet uit waar ik woon, maar ik rij daarheen en kom terug met mijn geld!
. En zoiets blijft natuurlijk ook een principe kwestie. Vervelend!Op tweakers.net is overigens wel een goed werkend koper/verkoper feedback systeem actief. Maar dat zal we niet zo makkelijk 1-2-3 op SF te implementeren zijn...