Een andromeda is precies zo'n bak die ook en lange learningcurve heeft. Maar dit zegt al genoeg. Je kunt geen complexe synth maken die makkelijk is. Vandaar dat zo'n ding zich ook richt op de professionele markt. Het feit dat ik een amateur ben doet me er 2 jaar over doen, alleen zie ik het licht aan het eind van de tunnel en het wordt nu steeds feller ;-) (als er ooit een software editor komt zal dit sneller/makkelijker gaan) Daarnaast zit er wel een random synth generator op wat zeer snel nieuwe sounds maakt.
Het is dus maar wat je ervoor over hebt en hoe je wilt werken. Ik had eerst ook goedkope synthjes, kijk maar in mij ex gear list.
Sommige mensen kopen liever een jp8080 en gebuiken presets, andere willen vernieuwend zijn en dat kost tijd en energie. Muziek maken is voor mij een uitdaging waarbij ik de lat hoog wil leggen zonder een 100.000 euro kostende studio te hebben maar wel een benadering van dat kwaliteits niveau.
Het is dus maar wat je ervoor over hebt en hoe je wilt werken. Ik had eerst ook goedkope synthjes, kijk maar in mij ex gear list.
Sommige mensen kopen liever een jp8080 en gebuiken presets, andere willen vernieuwend zijn en dat kost tijd en energie. Muziek maken is voor mij een uitdaging waarbij ik de lat hoog wil leggen zonder een 100.000 euro kostende studio te hebben maar wel een benadering van dat kwaliteits niveau.
Origineel geplaatst door Bass
Met alle respect, maar als ik 1800 euro (daar heb je dus een Andromeda voor!) uitgeef aan een knoppenbak, verwacht ik snel ermee te kunnen werken en goede sounds eruit te halen...Als ik pas na 2 jaar vette sounds eruit kan halen, pleit dat niet voor het apparaat cq de bediener......
en 2. zinloos.....want de 1 vind het een mooi en de ander het ander.