groeten uit Groningen!

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Hey allemaal!

Ben al een poosje passief op dit forum, maar toch maar eens geregistreerd. Vind het een top site!

Speel in een live setup met een band (jukeboxband.nl); gebruik daarvoor een GEM wk8 en een GEM Equinox 88 Pro. Ben er zelf helemaal wild van, krijg er precies uit om ons geluid te 'versterken'. Weet wel dat anderen (zeg maar gerust 99% van de beschaafde wereld) er een andere mening op na houd tov deze keyboards/synth maar het zij zo... Iedere gek zijn gebrek.

Daarnaast veel bezig met softsynths, jullie allemaal natuurlijk wel bekend. Voorkeur voor de dance en trance dingetjes. Maak zelf ook wel eens een mixje. Hoop dat ik veel hulp kan krijgen en kan geven! :okdan:

ha weer een nieuw lid uit het Noorden . kunnen al bijna een noord-meeting organiseren.
welkom !!!:)

Leuk! Noordelingenmeeting! (dubbele woordwaarde?)

8)

Hoeveel mensen uit het Noorden zijn er nog meer?

gegroet,

ook de mensen hier aanwezig uit het zuiden heten je welkom :D

have fun!!

greetz, cloudy

Veelgehoorde kritiek op GEM keyboards:

* piano is naatje
* menu structuur is ingewikkeld
* handleidingen zijn te slecht

Met nadruk op de Equinox:

* te traag in menutjes
* geen software
* geen vernieuwende geluiden

Maar goed, dit zijn zoal de dingen die voorbijkomen. Ik zweer bij GEM keyboards, vanwege de gigantische mogelijkheden mbt geheugen, samples, geluidbewerkingen ed. Als je al ziet wat een WK4 kon editen aan songs, styles en sounds; in mijn ogen in ieder geval een voorloper; misschien zelfs een trendsetter.

Maar het eruithalen wat er in zit is natuurlijk bij elk keyboard de kunst, maar veel mensen slagen daar niet in bij een GEM.

zoiets :W

Herken je deze punten?

HEEEJ..!!
v_index.gif

Gem is wel ok... waar vind je anders een keyboard dat de midilyrics op een tv kan weergeven? :P

Maar serieus, ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de geluiden uit de WK2 (en volgens mij zijn die van de wk6 en wk8 alleen maar beter)..

oh enneh: Welkom :W

Origineel geplaatst door RedTitan

Hoeveel mensen uit het Noorden zijn er nog meer?

Hier is een kleine inventarisatie.

Welkom

Groeten uit Sodom ;)

-C-

Origineel geplaatst door Bert ten Hove

:D<[Jeee!! Meer plaatjes!! Eindelijk!!]

Back