Hoe werd de eerste gabberhouse gemaakt?

Ik heb wat vragen gekregen over de master class.

O.a. kosten, hoe en waarom,

Hoe en waarom,
De masterclasses zijn bedoeld voor onze leerlingen maar staan open voor audio belangstellenden. Maar Let OP beperkt.
Wij zijn een non commerciƫle organisatie dus als er kosten worden gerekend is dit rond de 10 euro of helemaal niks, zijn er wel kosten dan krijg je hiervoor weer een drankje, bitterbal en kunnen we je stoel huur en dergelijken weer betalen.

Op onze website www.proaudioeducation.nl kan je geen informatie vinden over de div.master classes, wel zal er een post komen op de facebook pagina van Pro Audio Education waar wij niet leerlingen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan de div. masterclasses. Deze post dient nog geplaatst te worden!!!

Het openstellen van eigenlijk onze lessen is weer ter introductie van onze organisatie, maar ook voor netwerken.

Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag.
Gr
Edward

Dano komt bij ons (ProAudioEducation.nl)in de derde week van september een master class geven. Als je hier bij wil zijn dan kan dat, ook voor niet leden maar dan moet je wel even lid worden van onze facebook pagina.

PS, en ja, hij gaat de oude manier van werken behandelen.

Naast Dano zal op de zelfde dag nog een aantal master classes worden gegeven, ik ben er alleen nog niet helemaal uit wie ik ga kiezen.

Hoop dat jullie dit waarderen en dat dit niet als spam word aangemerkt want dat is niet mijn bedoeling.

Gr
Edward

mag deze draad op slot?
gaat helemaal niet meer over hoe de eerste happy hardcore werd gemaakt maar is verzand in een youtube frenzie

:slotje:

Het ging niet over happy hardcore, maar over hoe de eerste gabberhouse gemaakt werd. Ik vind het nog steeds leuk

Misschien ff met z'n allen de draad weer oppakken, en alleen links naar goeie tracks uit die tijd plaatsen als je iets te melden hebt over hoe die gemaakt zijn?

Laatst gewijzigd:
Ik vind die ruwe ongepolijste sound van die ouwe gabber ook echt goed. Van mij hoeft het niet allemaal zo kraakhelder en strak geproduceerd te klinken. Al vind ik het wel moeilijk om het expres te zo doen :)

Al vind ik het wel moeilijk om het expres te zo doen :)
dat zou ook helemaal fout ende verkeerd zijn... sowieso kan je beter iets maken waar je goed in bent en op je eigen manier dan iets waarvan je eigenlijk niet pcies weet hoe en wat... het is natuurlijk leuk om te horen hoe het destijds werd gedaan maar er is meer dan alleen techniek...

Als je dat mooi vindt is er toch niks verkeerd aan? Ik heb er geen problemen mee zelf.
Het mooie aan muziek vind ik dat alles kan en alles mag

Back