Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,
Ik vier vandaag een klein jubileum: Ik post mijn 10e track! Jawel. Dank U
. We zijn weer een jaar verder.
Het is een up-tempo lounge-achtig dingetje geworden met opnieuw vocals van Carrol
. 't Is jammer dat ze niet zo mooi is... Maar haar stem...! Het gaat over een meisje dat per telefoon aan de kant is gezet. Heel sneu.
Ok, feedback en commentaar zijn welkom, wordt toegejuigd zelfs. Mixing is op de hoofdtelefoon gedaan, dus daar kan vast wel wat aan worden verbeterd. Ik merk trouwens dat de SC versie behoorlijk wat aan sprankelendheid (is dat een woord?) heeft ingeboet ten opzichte van de wav file. Misschien dient u daar enigszins doorheen te luisteren.
Kom maar door!
Ik vier vandaag een klein jubileum: Ik post mijn 10e track! Jawel. Dank U
. We zijn weer een jaar verder.Het is een up-tempo lounge-achtig dingetje geworden met opnieuw vocals van Carrol
. 't Is jammer dat ze niet zo mooi is... Maar haar stem...! Het gaat over een meisje dat per telefoon aan de kant is gezet. Heel sneu.Ok, feedback en commentaar zijn welkom, wordt toegejuigd zelfs. Mixing is op de hoofdtelefoon gedaan, dus daar kan vast wel wat aan worden verbeterd. Ik merk trouwens dat de SC versie behoorlijk wat aan sprankelendheid (is dat een woord?) heeft ingeboet ten opzichte van de wav file. Misschien dient u daar enigszins doorheen te luisteren.
Kom maar door!

.