Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,
Het is de derde zaterdag van de maand, dus weer tijd voor een nieuw brouwsel. De female vocal zit er niet helemaal lekker in, maar ik denk deze keer echt dat het aan de opname ligt
. JJ Weekz is de zangeres en de door whisky aangetaste herenstem is van Shamoozey.
Ik was met de track begonnen als een licht, relaxt lounge dingetje. Toen de vocals erbij kwamen werd het echter wat zwaardere kost (zit hem in de tekst, niet in de muziek). De hamvraag: Kan het of heb ik me er te gemakkelijk vanaf gemaakt?
Wees gegroet!
Het is de derde zaterdag van de maand, dus weer tijd voor een nieuw brouwsel. De female vocal zit er niet helemaal lekker in, maar ik denk deze keer echt dat het aan de opname ligt
. JJ Weekz is de zangeres en de door whisky aangetaste herenstem is van Shamoozey.Ik was met de track begonnen als een licht, relaxt lounge dingetje. Toen de vocals erbij kwamen werd het echter wat zwaardere kost (zit hem in de tekst, niet in de muziek). De hamvraag: Kan het of heb ik me er te gemakkelijk vanaf gemaakt?
Wees gegroet!

.

. Hoe verzin je het om die male vocal zo te doen?