restortion
Stamgast
hallo
zoals hierboven vermeld heb ik plotseling distortion over mijn geluid.
als iemand mij hier verder mee kan helpen wel ik daar ook nog wel een vergoeding voor doen.
ik zit namelijk 1 week voor de mastering.
als eerste dit is mijn setup:
een windows xp daw met cubase 5
van daar uit ga ik met een pci 424 kaart van motu naar de 24o/i en de 2408
dat gaat richting de mackie 3208 mengtafel waarvan de bussen weer terug naar de motu's gaan
daarnaast heb ik nog wat synths en rand apparatuur wat hier te routen is
mijn speakers zitten op de mixer aan gesloten.
sinds ik terug van vakantie kom en dus de complete boel uit gezet heb(wat normaal continu aan staat) heb ik ineens een distorted signaal.
alles wat ik afspeel met cubase klinkt zo,
ik heb inmiddels beide modules van motu geprobeerd als out puts maar geen verandering.
de kabels ligt het ook niet aan.als ik een synth via mijn mixer speel klink het gewoon prima dus dat stukje is daarmee uit gesloten
ik heb de pci kaart uit de pc gehad en deze + de hele pc gereinigd en uit elkaar gehad.
maar helaas geen resultaat.
ik vermoed dus dat er iets niet goed gaat met de conversie van het signaal alleen is het wel heel vreemd als beide modules kapot gaan terwijl ze uit staan??
kan iemand mij hier misschien mee verder helpen?
alvast super bedankt!!
gr sjoerd
zoals hierboven vermeld heb ik plotseling distortion over mijn geluid.
als iemand mij hier verder mee kan helpen wel ik daar ook nog wel een vergoeding voor doen.
ik zit namelijk 1 week voor de mastering.
als eerste dit is mijn setup:
een windows xp daw met cubase 5
van daar uit ga ik met een pci 424 kaart van motu naar de 24o/i en de 2408
dat gaat richting de mackie 3208 mengtafel waarvan de bussen weer terug naar de motu's gaan
daarnaast heb ik nog wat synths en rand apparatuur wat hier te routen is
mijn speakers zitten op de mixer aan gesloten.
sinds ik terug van vakantie kom en dus de complete boel uit gezet heb(wat normaal continu aan staat) heb ik ineens een distorted signaal.
alles wat ik afspeel met cubase klinkt zo,
ik heb inmiddels beide modules van motu geprobeerd als out puts maar geen verandering.
de kabels ligt het ook niet aan.als ik een synth via mijn mixer speel klink het gewoon prima dus dat stukje is daarmee uit gesloten
ik heb de pci kaart uit de pc gehad en deze + de hele pc gereinigd en uit elkaar gehad.
maar helaas geen resultaat.
ik vermoed dus dat er iets niet goed gaat met de conversie van het signaal alleen is het wel heel vreemd als beide modules kapot gaan terwijl ze uit staan??
kan iemand mij hier misschien mee verder helpen?
alvast super bedankt!!
gr sjoerd
eerst even met motu bellen als het goed is gaan die zo open(tijdsverschil)