Complexe geluiden

Alchemy van Camel Audio is een leuk alternatief. Of ANA van Sonic Academy. Beide analoog en een wat strakker karakter maar een goede eq doet wonderen bij Sylenth.

Je schreef dat je Reaktor wilde kopen.
DOEN!
Ongelooflijk veel diepte maar misschien wel moeilijk om daar in te duiken.
Wel ook heel veel kant en klare synths erin waarmee je meteen aan de slag kunt.
En vergeet ook niet dat Reaktor ook perfect te gebruiken is als audio processor.

Alchemy van Camel Audio is een leuk alternatief. Of ANA van Sonic Academy. Beide analoog en een wat strakker karakter maar een goede eq doet wonderen bij Sylenth.

Analoge plugins?

Die Alchemy is erg leuk speelgoed ja.

Maar TS, als je net de FM8 geinstalleerd hebt, dan ben je daar wel een tijdje zoet mee voordat je nieuwe synths nodig hebt.

Reclame voor een ander mag toch?

Volgens mij ben je een uitstekende kandidaat voor Roland Kuit's "Laboratory of Patching" boek + een Nord Modular G2 hardware synth :) Als 't complex moet..
Beste investering die je i.m.o. kan doen na je verhaal gelezen te hebben, na enige tijd weet je precies wat je wilt.. (durf ik vergif op in te nemen)

ik denk niet dat 'ie gigantisch ultra supernatural veel mogelijkheden heeft als ik zo het plaatje bekijk:

sh01gaia2.jpg

yer olde average synth concept, nothing special but still kinda fun I guess...

Ik maak hardcore en daar gebruik ik heel veel Sylenth-1 mee, ik vind de modulation heel fijn.

Ik denk dat je met z3ta+ een heel eind kan komen, die heeft hele mooie geluiden van zichzelf.
Ik gebruik hem niet omdat ik nogal moeite heb met die modulation.
Misschien eens naar z3ta+ kijken?

met komplete 8 kan je normaal gezien gerust nog een paar jaar verder vooraleer je iets anders nodig zou hebben

misschien eerder FX plugins aankopen ipv nog synths erbij

Maar toch niet in de zin van , een echt uniek geluid dat je nergens anders hoort?

Door het stapelen van geluiden krijg je ook een andere sound.

Overigens kun je in plaats van al die softsynths ook overwegen een virus te nemen. Mooi geluid en kun je ook veel verschillende sounds mee maken. Als je er dan een paar softsynths bij hebt heb je naar mijn mening genoeg.

Camel Audio Alchemy is nu tijdelijk met korting te krijgen. Die heeft Additieve synthese, daar kun je zeker unieke geluiden mee maken. Daarnaast kun je er nog veel en veel meer mee.

Als je een Virus wilt voor de prijs van een softsynth, dan kom je bij een 2e hands Virus A/B/C, en hoewel die wel diep gaan qua modulatiemogelijkheden, zijn ze toch een stuk beperkter dan de TI reeks, die met o.a. wavetable synthesis veel breder is qua klank. Een stuk duurder ook.

Back