Microwave D
correct lid
Tot mn grote verbazing ben ik door in de Grote prijs van Nederland. Verbaast maar ook een beetje ( heel erg
) trots was ik toen ik de brief kreeg waarin stond dat ik in de halve finale zit. Wat is nu het probleem zullen jullie denken. Nou euhh ze verwachten van mij dat ik live moet gaan optreden en ik heb geen idee, maar dan ook geen idee hoe.
mijn oude gearlist is nl. een pentium 866 en soundblaster livewaarop ik een reason de 1e versie op draai. heb geen midikeyboard, compressors en dat soort toestanden. Nu omdat ik toch wat serieuzer met produceren en live-optreden wil gaan bezighouden heb ik een vrij snelle laptop aangeschaft en reason 2.5 gekocht.Nou heb ik gehoord dat het programma ableton live perfect voor mijn doeleinden zal zijn( wat betreft optreden) en de M-audio ozone ( voor optreden en produceren) maar nu... heb ik volgens mij ook een externe geluidskaart(voor optreden en produceren) nodig om te zorgen dat dit zaakie mooi komt te klinken. Iemand suggesties? of moet ik een totaal andere setup ambieren? ps voor de geluidskaart kan ik tot 300 euro ongeveer spenderen.
alvast bedankt
) trots was ik toen ik de brief kreeg waarin stond dat ik in de halve finale zit. Wat is nu het probleem zullen jullie denken. Nou euhh ze verwachten van mij dat ik live moet gaan optreden en ik heb geen idee, maar dan ook geen idee hoe.mijn oude gearlist is nl. een pentium 866 en soundblaster livewaarop ik een reason de 1e versie op draai. heb geen midikeyboard, compressors en dat soort toestanden. Nu omdat ik toch wat serieuzer met produceren en live-optreden wil gaan bezighouden heb ik een vrij snelle laptop aangeschaft en reason 2.5 gekocht.Nou heb ik gehoord dat het programma ableton live perfect voor mijn doeleinden zal zijn( wat betreft optreden) en de M-audio ozone ( voor optreden en produceren) maar nu... heb ik volgens mij ook een externe geluidskaart(voor optreden en produceren) nodig om te zorgen dat dit zaakie mooi komt te klinken. Iemand suggesties? of moet ik een totaal andere setup ambieren? ps voor de geluidskaart kan ik tot 300 euro ongeveer spenderen.
alvast bedankt
Laatst gewijzigd:

begrijp er niks meer van.
.....
Lekker genieten, zou ik zeggen. Kijk maar wat die halve finale brengt!