...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
ff aan het klooien geweest met de Mbase. Mbrane, Tempest, P08, voyager & phatty.
directe mixdown vanuit midi tracks
beetje lompe Mbase kick, weer verder nog niet zo goed wat ik er mee aan moet.
geen echte track, meer wat leuke zaken die voor mij bij elkaar passen.

Heheh, oldschool man :) Klinkt wel spees.

ThnX yep, hier heb ik lol in, merk dat ik te lui ben geworden voor het VSTi knip en plakwerk
gewoon al m'n bakken live erin en geen gekut met samples e.d. gewoon patches maken en spelen, ik word oud merk ik :D op het moment totaal geen inspiraties om eigen tracks af te maken door te zetten, lekker een beetje aanklooien en ik vind het wel ff prima zo.

Ach, zo hou ik me al jaren bezig.

klink we lekker, alleen die kick.

Mischien kan je die kick wat dikker maken door er wat harmonischen aan toe te voegen.

(lichte distortion + highpass 80HZ)

Denk dat het dan meer gaat lopen.

:mega:

Deze mag ik wel, het klinkt geraffineerd maar tegelijkertijd ook wat raw, de bas is vrij stevig. Als ik jou was zou ik de percussie iets meer dynamiek geven door wat panning en ping-pong delay, subtiel zeg maar; aan de rest zou ik niets veranderen. Ga zo door!

De woodblock is te prominent, maar juist niet quantized, gewoon met de vingers ingeroffeld zonder correctie maar mag i.d.d. Zachter en minder vaak.

Dat weet ik fjoesz, qua timing gelijk 6 trak, heeft nog wel wat meer werk nodig, kan i.d.d. beter.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back