Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat vroeg ik mij ook al af, waar is dat een afkorting van?WIP, hmm..
Doorzetten!!!

Dacht ik ook even de eerste keer dat ik het zag, maar kwam zelf op het antwoord.. :-Pdat vroeg ik mij ook al af, waar is dat een afkorting van?
dan ga ik er nog ff lekker mee verder kruiswoordpukkelen... nog snel voordat pablo roept dat we ontopic moeten blijven nutuulk...Dacht ik ook even de eerste keer dat ik het zag, maar kwam zelf op het antwoord.. :-P
dat vroeg ik mij ook al af, waar is dat een afkorting van?
Klinkt wel cool zo, ik heb de 2e versie niet geluisterd en ga ik ook bewust niet doen -> nu niks meer posten tot hij is uitgewerkt anders krijg je te veel ideas te horen en verlies je de focus op de song, laat de creativiteit los en post weer als hij bijna af is is mijn advies! Ik ben benieuwd.

Ik las op pagina 1 iets over storend sub laag. Welk sub laag? Ik luister alle versies (leuk!) achter elkaar op mijn Shure se425's die ik toch goed ken maar ik vind het juist allemaal maar een beetje dunnetjes klinken in het sub laag. zeker de kick moet meer de 808 kant op vind ik.

lekker bezig Pablo..

Ik heb een totale nieuwe versie van gemaakt. Een beetje alsof Bobby Orlando een demo voor mij had gedaan...
De baslijn lijkt nu wel HEEL erg sterk op Summer/ Moroder's 'I Feel Love' ? Is een goede cover maken dan geen grotere uitdaging?
Ik heb een totale nieuwe versie van gemaakt. Een beetje alsof Bobby Orlando een demo voor mij had gedaan...
Met dank aan allemaal voor de nuttige tips her en der... Een paar dingen aangepast, het klinkt niet perfect maar voor wat de track is...
https://soundcloud.com/pablodemode/peepshow-the-whore-of-babylon
![]()
![]()
Lekker gedaan hoor, hou d'r wel van......