Wat die defecte synths betreft... die staan quasi gedemonteerd of met de knoppen eraf "under repair", die hebben geen directe verkoopwaarde...
Wat de gestolen spullen betreft...
ze hebben elk appartement in de blok opengebroken (5 appartementen) en alles van waarde meegenomen (flatscreens, laptops, gsms, pads, playstation, etc)
De synths de ze van mij hebben meegenomen waren allemaal in goede staat (optisch) = directe verkoopwaarde... (ze hebben de handleidingen en dozen niet mee, dus 2de hands sites in't oog houden)
Aangezien ze alles van waarde hebben meegenomen denk ik niet dat ze echt weten wat mijn spullen waard zijn.
Dus het staat voor mij vast dat ze:
1) bijvoorbeeld de machinedrum en octatrack niet uit de flightcase gaan demonteren
2) een zeer lage tweedehandsprijs gaan vragen
3 de goederen aanbieden tesamen en zonder handleiding of doos (wel met adapter, want die hebben ze mee)
Tenslotte wat de huisbaas en de verzekering betreft:
a) de huisbaas heeft mn volledig borg al terugbetaald en laat me vertrekken wanneer ik wil, al zijn huurders zijn weg en zijn appartementen opengebroken (voor de tweede keer), betwijfel dat die man er iets mee te maken heeft, aangezien hij zelf regelmatig contact opneemt met politie en parket.
b) tegen de verzekering kan ik procederen als ik wil, maar waar gaat dat eindigen (m'n advocate raad het in ieder geval af)
In alle geval, allen dank voor de massale steun, moesten jullie iets verdacht tegenkomen, laat het me weten