Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
genoeg mainboards met pci te krijgen voor deze generatie processoren.
Maar waarom willen mensen nog altijd op xp werken?

Moederbord?
Geheugen?
Wil graag Windows Xp voor de goedkopere kosten dan Mac
Een pc die snel werkt? En niet altijd kraakt als ik met Fruityloops werk?
Greetz

Ik heb een Core i5 2500K op een Asus P8P67 (REV 3.1) moederbord met 8 GB geheugen.
Core i5 is zeker snel genoeg, en die K versies kan je heel eenvoudig overklokken zodat mijn i5 sneller draait dan de duurdere i7
Heb er 8 GB geheugen ingestopt omdat ik Windows 7 64-bit draai met daarop ook een paar virtual machines en dat vreet wel wat geheugen.
Persoonlijk zou ik niet voor XP gaan maar dirrect voor Win 7 64-bit, want zoals hier reeds eerder gezegd kan XP max 4 GB geheugen aan.
Omdat voor die oude geluidskaarten niet altijd een recentere driver beschikbaar is?
Voor 64 bits os ligt het wat complexer aangezien 64 bits drivers voor xp destijds al schaars waren.

laat je niet gek maken.4gb is te weinig, minimaal 8gb is wel een vereiste voor de laatste DAW's, heb het zelf nog ondervonden.
Ook een SATA 7200 schijf is "not done" anno 2013, een beetje workhorse heeft wel een laatste generatie SSD erin zitten.
Zelfbouw is toch het beste, kost je hetzelfde alleen heb je dan géén budget spul erin zitten, en tegenwoordig zijn alle componenten plug&play en worden zelfs de meeste drivers automatisch opgezocht in windows 7.
Ik heb toevallig net een SSD besteld, maar 7200rpm schijf gaat nog perfect hoor en met 2x 2GB begint je OS nog steeds niet aan je virtueel geheugen te knabbelen. Oke als je 64 sporen in je DAW hebt, is 2x 4GB wel lekker , maar meer is nuttelooslaat je niet gek maken.Ik heb toevallig net een SSD besteld, maar 7200rpm schijf gaat nog perfect hoor en met 2x 2GB begint je OS nog steeds niet aan je virtueel geheugen te knabbelen. Oke als je 64 sporen in je DAW hebt, is 2x 4GB wel lekker , maar meer is nutteloos