Improvised jam (jazzy D&B) live gespeeld in 1 take.

Inbreng van Stage73 zou wat mij betreft ook zeer welkom zijn, zijn inzending had mss niet de meeste toeters en bellen maar pakte wel perfect 't idee wat ik destijds in m'n hoofd had toen ik die baslijn speeldde! Een rhodes zonder galm is als een kerstboom zonder ballen! :o:

Ik dacht dat ik mij 8-11 bijdrage hier toch al gepost had?
Ben nu wat aan het nadenken over de 15-11 bijdrage :)

Heb ik Mars' 8-11 bijdrage gemist?

Cheers!
Exo. :mega:
Ghehe.

Wat Mars nu overkomt gebeurt mij ook regelmatig als ik in mijn eentje werk en daarom doe ik dat ook niet zo vaak meer. Ter illustratie: ik heb genoeg beats om drie of vier albums mee te vullen maar de teksten willen maar niet komen.

@ MarsMusica, wees niet te kritisch op jezelf want we zijn al blij dat je meedoet! Doe je ding en weet dat het geen competitie is. :biertje:

Inbreng van Stage73 zou wat mij betreft ook zeer welkom zijn, zijn inzending had mss niet de meeste toeters en bellen maar pakte wel perfect 't idee wat ik destijds in m'n hoofd had toen ik die baslijn speeldde! Een rhodes zonder galm is als een kerstboom zonder ballen! :o:
Ja dat zou ik ook erg leuk vinden. :)

Doet mij denken aan Zappa's orkest in "200 Motels" hier, LOL! :duivels:

Rustig an Mars!

dat hoor ik vaker, dat wat ik doe naar F Zappa neigt.
dat komt deels van mezelf omdat ik nu eenmaal dat in me heb maar ook omdat ik zeer intens naar zijn muziek heb geluisterd vroeger!

waarom mijn nieuwe bijdrage nog niet af is heb ik al uitgelegd: ik zit midden in een juridische kwestie en dat vreet veel energie en alles. eerst even rusten en tot mezelf komen!

@Mars:
De Zappa referentie (vibrafoonmelodien) was mij idd niet ontgaan! ;)

Refereerde meer naar "200 Motels" omdat Zappa z'n orkest gedurende de hele film in 'n concentratiekamp laat spelen in dit geval... :D

Zou niet graag met je ruilen, het feit dat ik de schurft aan papieren en formulieren heb is mede reden dat ik geen noot kan lezen dus heb er alle begrip voor dat je effe bij moet komme...
Als de vrouw hier de administratie niet voor haar rekening nam was ik reeds lang afgevoerd... :P

Doe't rustig an, dat doet ik zeker!

2850.jpg

Geen haast hoor Mars, totaal niet zelfs, hoe kom je er bij? 8o)

there you go. Roald feat. Ringen under je Ogen...nu overigens met delay over de rhodes haha. Strings zijn v-station en de lead van cubase' Prologue (vind ik erg fijn klinken)

Attachments

• syfojam2.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 64
Hier krijg ik nou een brede grijns van op mijn gezicht die ik er tijdens het hele nummer niet meer afkreeg! Fantastisch! :okdan:

ja, deze is zeker gelukt!

gaat verder dan een simpel bij elkaar geimproviseerd ding. muziek met themas enzovoort. zelfs de klank vind ik ok.
beetje de sound van vroegere tijden!

Zo... weer eentje tussen de soep en de aardappelen (patatten) gemaakt.
Opnieuw, luister niet te nauw wat de mixing en zo betreft.
Het gaat om het idee.

Cheers!
Exo.:mega:
Erg mooi gedaan weer! :okdan:

gaat verder dan een simpel bij elkaar geimproviseerd ding. muziek met themas enzovoort.
Ben ik met je eens, het is net filmmuziek.

Back