ok, hier is de mijne....
83443
![]()
Ook heel erg leuk! Ik space 'm hier vet op zondagochtend!
Veel dank heren!
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok, hier is de mijne....
83443
![]()

En ook deze doet mijn hart zingen, te gek man!nou, ik ook dan maar...2 uur kluten:
bessenjam!
ik snap niet wat er fout ging bij de eindmix. alles klinkt opeens uit balans..ook geen tijd om daar nog naar te kijken nu. tis maar een geintje.
ik heb geprobeerd die continue C mineur-walking bass een beetje te breken. en ook weer juist als hoofdmelodie te gebruiken hier en daar...
Bedankt, ik zal kijken wat ik kan doen! Wekelijks is misschien wel haalbaar!trouwens prima bas en drumwerk.
van mij mag je er iedere dag wel eentje neerzetten....
![]()

Ga je gang!Mag ik een beat scratch proberen???
Bedankt, ik zal kijken wat ik kan doen! Wekelijks is misschien wel haalbaar!![]()

Wat leuk om te lezen!ik vind alle inzendingen tot nu toe echt helemaal tegek....
en 1x per week is ook goed...
![]()

Wat leuk om te lezen!
Ik ben ook zeer enthousiast over wat jullie met ons materiaal doen! Als ik wekelijks een jazz ritme en bas jam post hebben we binnen een paar maanden een dubbelalbum om naar te luisteren! Dat zie ik wel zitten!
Heb ze nu alle drie op repeat, wat een tracks!![]()

kun je niet wav uploaden naar een soundcloud waar mensen dan weer van kunnen downloaden???

Ben zeer benieuwd!ik plaats nog een betere mix. ik hoor de elec.piano (rechterkanaal) bijna niet...
`zonde!
Ik heb de wav nog wel en als iedereen de losse sporen bewaard van zijn inzending komt dat wel goed!Ooh Baars ik bedoelde eigenlijk dat de OP dat doet en dat daarna iedereen met de wav verder kan gaan.
Doen we!wat mij betreft, prima de luxe....
![]()

Ooh Baars ik bedoelde eigenlijk dat de OP dat doet en dat daarna iedereen met de wav verder kan gaan.