Improvised jam (jazzy D&B) live gespeeld in 1 take.

oei, ben net papa geworden, het is ietwat druk nu, hier :-)

ik luister eerst
Gefeliciteerd! Een gekoesterde droom van mij is vandaag bewaarheid geworden, alleen op een ander adres. Ergens heb ik dan stiekem extra hoge verwachtingen en ga er van uit dat je ons achterover doet slaan met een one take opname! :engel:

@ Baars ik heb 'm nu al een tijdje op repeat en mag ik zeggen dat ik 'm veel mooier vind als de vorige inzendingen? Dit is echt een af nummer en klinkt niet eens meer als een jam. Bizar zo vet. Dit is de soort muziek die ik elke dag wel kan horen.

Ik heb even wat geprobeerd bij de versie van J.Baars en er is tamelijk eenvoudig op te scratchen. Echter vind ik het er niet mooi bij passen. Luister maar eens naar mijn versie. Er zit ietsje vertraging op mijn fader die moet ik eens laten vervangen maar eerst andere prioriteiten.

Attachments

• gesneden kippesoep.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 55
:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

hij is geinig.....

:koffie:
Mwah voor een one take acceptabel, maar zoiets past toch beter bij een funkdrum vind ik.

ik heb nog steeds niet Jee Baars (familie van Cee Baars?) zijn versie beluisterd en
nog bezig met de mijne. ik heb al weer wat in de goede en orginele richting en afmaken gaat zeker nog gebeuren!

Elf November is de dag dat mijn lichtje op sint forum schijnen mag!

Nog even één voor J. Baars die zich vast al verveelt omdat het hem te lang duurt allemaal. ;)

Attachments

• fff - st maarten jam.mp3
    5,9 MB · Bekeken: 64
ho ho, niet te snel!!!

ik heb het druk met allemaal papieren voor mijn advocate. veel typ en denk werk.

maar ik ben wel bezig nog met mijn nummer twee !

yeps, staarten...., en ze zeggen loei....:D

ik ga er vanavond even mee klussen....

kan je trouwens aan de bassist vragen om de volgende keer een schema te spelen?

:mega:

kan je trouwens aan de bassist vragen om de volgende keer een schema te spelen?

ik vind die ostinato partijen ook wel leuk. een uitdaging om er meer van te maken en suggereren dan er is. maar en schema is ook wel eens leuk.

en gaat de basist dan zelf iets bedenken? of gaan we hier zelf een schema bedenken?

ik krijg al meteen een gek idee:

een ordinair uitgekauwd bluesschema van 12 maten..maar:

omgekeerd!

dus schema in reverse

ho ho, niet te snel!!!

ik heb het druk met allemaal papieren voor mijn advocate. veel typ en denk werk.

maar ik ben wel bezig nog met mijn nummer twee !
Ja, ja. :D

Nee ik ouwehoer maar wat, ik wacht geduldig af!

Zo zeg, er gebeuren mooie dingen op het Forum! Waar blijft die scratch versie van Tim?

gaat voorlopig niet lukken want heel mijn huis ligt in puin.
ik ga namelijk van Madrid naar Praag verkassen.

Weet niet of ik mijn decks mee kan nemen met mijn bagage.

scratch houden jullie te goed.:dj:

gaat voorlopig niet lukken want heel mijn huis ligt in puin.
ik ga namelijk van Madrid naar Praag verkassen.

Weet niet of ik mijn decks mee kan nemen met mijn bagage.

scratch houden jullie te goed.:dj:
Voor deze keer dan maar laat het niet weer gebeuren! 8o)

ik vind die ostinato partijen ook wel leuk. een uitdaging om er meer van te maken en suggereren dan er is. maar en schema is ook wel eens leuk.

en gaat de basist dan zelf iets bedenken? of gaan we hier zelf een schema bedenken?

ik krijg al meteen een gek idee:

een ordinair uitgekauwd bluesschema van 12 maten..maar:

omgekeerd!

dus schema in reverse

of doe maar 13 maten....

:mega:

Back