Opgelicht door Deazey-D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
inderdaad ,misschien is dit wel de echte carla:

caroline-munro-signed-10-by-8-star-of-dracula-sinbad-bond-10-6297-p.jpg

( uit mijn privecollectie, kon het even niet laten, waarvoor excuses voor de echte joop en carla, voor alle zekerheid tevens excues voor eenieder die zich door foto's van deze valse carla gegriefd voelt )

Het gmail account is nu dus verwijderd door deze loser, ik vraag me af, is het een idee om gmail te benaderen, hij kan zijn account wel verwijderd hebben maar de data blijft nog iets van twee maanden op hun servers staan.
IP adressen kunnen met medewerking van gmail zo boven water komen, weet iemand of dit kan en waar je dat het beste kunt melden of kun je daar geen hulp verwachten ?

het enige wat ik kan bedenken is
aangifte doen , en wel snel en iedereen ( enook melden dat iedereen het gedaan heeft, dan wordt het misschien serieuser genomen)
tevens erbij vermelden dat meneer/ mevrouw zich uitgeeft voor ambtenaar van de politie

en daarnaast wat huiswerk: alle links die hier over de tafel zijn gegaan uitgooglen, namen, pseudoniemen, advertentiesites, telefoonnummers etc, iedereen laat sporen naar, en ergens een steekje vallen ( los van een steekje los )

aan veroorzaker van dit geheel, die vast dit topic volgt vanuit de zijlijn een korte oproep: neem contact op, stort die poen terug, want hier krijg je echt vette shit mee, serieus

( ps de foto van de valse carla wordt niet verkocht, hij is persoonlijk aan mij gericht en in "nabijheid" gesigneerd, sorry folks )

handige tip

Het beste is echt de bank benaderen, banknummer is eigendom van iemand, die iemand heeft zich moeten legitimeren dus NAW gegevens zijn ook bekend, bank uitleggen, verzoek tot terugbetaling aanvragen en daarna pas via justitiële weg gaan werken.
Handig is om eerst aangifte te doen (dat kan volgens mij gezamenlijk zodat er 1 aangifte is) (laten we de politie niet te veel denkwerk geven)
Terug eisen van de bank (Storno) gaat niet lukken aangezien de bank een legale transactie tussen twee rekeninghouders heeft behandeld en niet verantwoordelijk is.

kijk , daar heb je nog eens wat aan.
eerst aangifte
dan de bank benaderen
daarna de justitieele weg bewandelen..

mbt die bank, hoe benader je ze het best ?
als je belt kom je denk ik niet veel verder dan de eerste lijn "helpdesk ".
brief, aan wie ? en waar moet je op letten ?
alle stappen zijn belangrijk heb ik altijd begrepen.

van die oudgemodeerde spannende films waar het net niet gebeurd zeg maar...

excuses 6,
maar dat had ik al gedaan.

kijk , daar heb je nog eens wat aan.
eerst aangifte
dan de bank benaderen
daarna de justitieele weg bewandelen..

mbt die bank, hoe benader je ze het best ?
als je belt kom je denk ik niet veel verder dan de eerste lijn "helpdesk ".
brief, aan wie ? en waar moet je op letten ?
alle stappen zijn belangrijk heb ik altijd begrepen.

Geloof dat ik dat in de 15e comment heb uitgelegd Sunny ;)
De bank plus het rekeningnummer zijn bekend, daarna zal je de bank moeten aanschrijven
Geloof dat het de ING was dus: http://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/veiligheidsbeleid-van-de-ing/fraude-melden/index.aspx misschien kunnen ze het hier proberen.
Helder uitleggen wat het geval is helpt het beste, dus niet geëmotioneerd een verhaal vertellen maar je aan de feiten houden en wat je hieraan kan doen en hoe je een terugbetaling kan aanvragen.

Wanneer er abusievelijk gelden zijn overgemaakt naar een onjuist bankrekeningnummer of dat u bent opgelicht waarbij gebruik werd gemaakt van een bankrekening, moet u de NAW-gegevens (Naam, Adres en Woonplaats) opvragen bij de bank waartoe het rekeningnummer behoort.
U moet daartoe schriftelijk een verzoek doen. In uw brief legt u uit wat er gebeurd is en geeft u het rekeningnummer op waarnaar de betaling is overgemaakt.
De bank stuurt dan een brief naar de begunstigde van de rekening met het verzoek het geld terug naar u over te maken. Wordt niet aan de terugboeking voldaan, dan is de bank verplicht (na ongeveer 4 weken) op grond van artikel 5.2.3 van de gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Financiële Instellingen de naam en adres gegevens van de rekeninghouder door te geven, zodat de rekeninghouder civielrechtelijk aangesproken kan worden.

inderdaad , bingo.
de zaak is rond
excuses , zoals ook reeds was ingecalculeerd..

fritsbmetcamera.jpg

Allemaal formuliertjes voor. Met een aangifte, volgens mij iedereen al gedaan gaat deze persoon in de toekomst veel problemen krijgen met alle nieuwe regels qua verzekeringen en een hypotheek Onder aan de streep is het voor mij over om iets op te laten sturen en is dus slecht voor het forum, deze conclusie zullen nu meer trekken. Het lijkt alsof het account gekraakt is nu alle details bekend worden. Heel spijtig heb liever iets meer vertrouwen in mensen. Noem mij naief, maar waar blijven we anders.....

Pas op met mogelijk "onschuldigen" aanwijzen.
Er bestaat ook nog zo iets als smaad.
Bij de super jupiter kom je bij een kleine zoekopdracht op deze ad https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=156371

tot als die als super jupiter verkocht wordt door een opgewonde koper die geen verdere vragen stelt,dat het toestel verzonden wordt , en dan de koper een JX ziet ipv een MKS als die de doos opendoet 8D

zulke zaken gebeuren hoor..

tja dat kan
vraag is hoe we die eikel krijgen
geld, vrouwen en huizen
tis allemoal oorlog

tot als die als super jupiter verkocht wordt door een opgewonde koper die geen verdere vragen stelt,dat het toestel verzonden wordt , en dan de koper een JX ziet ipv een MKS als die de doos opendoet 8D

zulke zaken gebeuren hoor..

Het zal dan wel een grote doos zijn dus dan denk ik wel dat eerder al een lichtje gaat branden als ie binnenkomt en nog dicht zit :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back