Super Jupiter???

Naar wat ik dacht te weten is er maar één die SUPER JUPITER op z'n front staan heeft en dat is de MKS-80. Op die JX-10 staat ook SUPER maar dan wel SUPER JX.

Tenzij Roland ze ergens op een andere wereld-deel een andere naam heeft gegeven???

Met tipex kom je ook een heel end.. :D

er zijn er 2. een rack (mks 80) en 1 keyboard versie.

die eerste kost rond de 1500 euro en zie je bijna nooit.

hij denk zeker dat elk woord met een J Jupiter is :D

maar het zou kunnen betekenen JUNO of enig ander woord met een J

bijziend.. OF je weet dan al genoeg denk ik. toch wel een beetje misleiding foutje.

die tweede is een dubbele jx, waar ook super jupiter op staat

deze snap ik niet. link naar het plaatje

er zijn er 2. een rack (mks 80) en 1 keyboard versie.

die eerste kost rond de 1500 euro en zie je bijna nooit.

wacht ff de rack versie van de Super JX10 is de MKS70

cover.gif

en ik heb deze

385747883.jpg

de enige super jupiter is de MKS80 toch

Beetje meeliften op de goudmijn die Jupiter heet... wat een dromer :D

Volgens mij is Invader wel vaker in de war.. hij reageerde ooit hier (post 8 ) met een gearlist op een liedje wat iemand anders gemaakt had :? of heeft ie nou gewoon een dubbel account?? :maffia: :D

Beetje meeliften op de goudmijn die Jupiter heet... wat een dromer :D

Volgens mij is Invader wel vaker in de war.. hij reageerde ooit hier (post 8 ) met een gearlist op een liedje wat iemand anders gemaakt had :? of heeft ie nou gewoon een dubbel account?? :maffia: :D

Kan jou dat nou schelen zo lang hij je maar geen schade berokkend. Ik vermoed dat er wel meerdere mensen zijn die een account hebben voor alleen maar de marktplaats doeleinde.

Ik vermoed dat er wel meerdere mensen zijn die een account hebben voor alleen maar de marktplaats doeleinde.

Heb zelf geen probleem met het feit dat iemand 2 accounts heeft maar er zijn nu eenmaal regels. :smeris:

Maar idd.. zolang hij maar eerlijk is met wat hij te koop aanbied en niemand oplicht door niet af te komen met verkochte spullen.
Hij heeft iig al vaker een JX10p aangeboden.. missschien is de titel Super Jupiter nu als eye catcher gekozen.. hij krijgt er wel een hoop aandacht door zo :mega:

Laatst gewijzigd:
Nou dat vind ik dan wel een beetje dom dan, want bijna iedereen ken alle ins en outs van elke roland tot in de details. ik kan me nog herinneren dat iemand een foto van 25 cm van een pcb gingen posten en dat er binnen een uur al was geraden welk merk type PCB het was. Als je iets verkeerd tikt dan krijg je het echt wel te horen.

Dom.. tja.. In de laatste post van de verkoopdraad wordt er beweerd dat het om een Super Jupiter gaat.. Dan zou het wel een extreem 'rare' JX10p zijn :dubbel: Ik geloof er persoonlijk niet zo in. :D
Maar goed het is een Roland jx10p super Jupiter dat staat er zeer groot op

misschien dacht hij:
'Super JX, da's gewoon een soort van super jupiter toch? misschien werkt dat wel'

dat 'soort van' zou dan de fout zijn...

Desalniettermin, de prijs is OK voor hetgeen hij vraagt. Het zijn 2x een JX8P in 1 synth.

En klinktie dik.. mwoah valt wel mee, maar voor wát die doet, doetie het goed. Vond het persoonlijk een softe bak, geschikt voor die melige '80s belletjes die de melodie zouden aanvullen ; je hoort ze zo voorbij komen die 'hits' :)
Echter, randapparatuur kan alles goedmaken ; zet er een distortion e.d. achter en bak echo/galm en hij komt los.

Aansturing is klote, weer op te lossen met de (dure) Roland controller of een Kenton spindoctor ; met de laatste is vorm van 'morphing' mogelijk van meerdere parameters zij het wat blokkerig, maar het werkt wel
Voor dat laatste, moet er wel een cartridge in en een speciale Rom-versie.

JX10P is wel heel zeldzaam denk ik, nog nooit gezien. Ik heb wel een JX10 gehad. En een JX-8P. Nu alleen nog een JX-3P. En een MKS-70 Super JX.

Naar wat ik dacht te weten is er maar één die SUPER JUPITER op z'n front staan heeft en dat is de MKS-80. Op die JX-10 staat ook SUPER maar dan wel SUPER JX.
en de JD-990 ofterwijl de Super JD...
JX10P is wel heel zeldzaam denk ik, nog nooit gezien.
die bestaat ook niet maar het is gewoon een soort van algemeen gezegde voortkomend uit de P van de JX8... P = programmer...
maar en dus een JX8P zonder PG is eigenlijk ook geen JX8P terwijl het er wel op staat en een JX10 met een PG is in principe dus een JX10P...

erm...

Back