Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
al eerder een dergelijk plaatje gepost, maar het is weer een stuk leger en deze kleine set-up bevalt me heel goed. zou alleen nog wel het euro-rekje willen volmaken met iets leuks cv/gate/trigger-achtigs.

de korg reverb is leuk voor zijn geld. ik had ook nog een roland sde1000 geprobeerd. ook erg leuk, klinkt goed, modulatie cv-input ook erg leuk, maar de powertran werkt toch iets makkelijker en klinkt ook erg goed.

source, sonic six en tom is een leuk setje. de maq16 is toch echt een kraker, net als de d3200.....

Attachments

• DSC07630.jpg
    DSC07630.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 97
Nou ja, zal ik dan ook maar weer effe...

625409_4452368758713_1068887716_n.jpg

398798_4452368678711_687539799_n.jpg

581694_4452368518707_1507945811_n.jpg

549176_4452368438705_643269403_n.jpg

733887_4452368638710_609799424_n.jpg

417629_4452368558708_738835437_n.jpg

226432_4452368478706_332306740_n.jpg

precies wat ik ook zeg: less is more ;)

mooie spullen, maar ach, wat moet je met zo'n arp sequencer - o, ik zie de aansteker al klaarliggen ernaast.

Allemaal leuke studios, zelf ook weer bezig met een verandering, komt uiteindelijk ook weer een veranderende foto-reeks.

:halleluja

Maak ons gek...

De ARP is kaduk. FX board is ergens iets mis. En verder, tjah, men rommelt wat aan heh.

VCO> jees zeg, jij hebt ook een flinke collectie mooie spullen zeg.
Zo'n arp sequencer vind ik wel gaaf moet ik zeggen.
Maar hij moet het wel doen natuurlijk

De sequencer doet het. De Avatar niet.

Die WASP is altijd zoooo lelijk op foto's net alsof er een geel filter over de lens zit

Die Wasp IS ook lelijk. En van enorm kunststof ook :D

Een EDP Wasp is absoluut lelijk ja.
Het toetsenbord is gewoon een sticker, en de behuizing is van plastic.
Maar ze klinken erg VETJENS :D

Ik weet niet wat een gangbare prijs is voor een EDP Wasp nowadays.
Maar een paar jaar geleden was een gangbare prijs rond de 700,- euro.
Die zal nu wel hoger zijn...of niet...

Midificeren van een Wasp is wel gewenst want het toetsenbord is gewoon harstikke klote.
Midificeren van een Wasp is niet makkelijk, dus als je overweegt er eentje te kopen en te midificeren, houd dan rekening met een extra kostenpost van pake em beet 150 - 250 omdat het makkelijkst een Kenton Wasp dinges is.
Er zijn verschillende Kenton doosjes die een Wasp interface hebben.

Allemaal leuke studios, zelf ook weer bezig met een verandering, komt uiteindelijk ook weer een veranderende foto-reeks

Mijn studiotje werd ook al te klein, kon m'n laatste aankopen (Akai AX-60 en Korg M-500SP) niet meer plaatsen.
Dus een paar muurbeugels gemaakt en weer een trapje hoger geplaatst.
Zodra alles weer op z'n plaatst staat en weer schoon is zal ik nieuwe foto's plaatsen.

VCOVCA, wel een keer opruimen hoor, je breekt je nek haast ;)
Hoe bespeel je die synths eigenlijk die zowat rechtop tegen de muur staan, zeker via MIDI, kan nie anders.

Z-726L

Z-726L

Net een Quiklok Z-726L binnen. Erg flexibel in te stellen en daarmee ideaal om de boel laag te houden voor de speelbaarheid zonder dat de onderste spullen niet meer te editten/bedienen zijn. De hoek en diepte van de bovenste tier is variabel. Je hebt wel wat ruimte nodig, is zoals hier ingesteld 70 cm diep...

Patrick.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 101
al eerder een dergelijk plaatje gepost, maar het is weer een stuk leger en deze kleine set-up bevalt me heel goed. zou alleen nog wel het euro-rekje willen volmaken met iets leuks cv/gate/trigger-achtigs.

de korg reverb is leuk voor zijn geld. ik had ook nog een roland sde1000 geprobeerd. ook erg leuk, klinkt goed, modulatie cv-input ook erg leuk, maar de powertran werkt toch iets makkelijker en klinkt ook erg goed.

source, sonic six en tom is een leuk setje. de maq16 is toch echt een kraker, net als de d3200.....

leo das ubermoog hershaft;-]
leo wels een new moog overwoguh son subfatty / minitaur
mis mooghieroow;-[
:engel:

De sequencer doet het. De Avatar niet.

das lijktm mij een erik saint klusjuh
common aktie
help de nederlandsuh synth de winter door ;-]
http://www.vintagesynth.com/arp/avatar.php

hebop de drempel gestaan van semi mod latemn maken door eric ..
hebbie egt een dikkuh unit
:okdan:

whoo
http://www.piramiden.demon.nl/
Mijn specialiteit: De ARP Avatar.

Eindelijk heb ik tijd gehad en hij is klaar, m'n Avatar. Dit is de meest gemodificeerde Avatar geworden waar ik weet van heb. Hij gaat net iets verder als een ARP2600 qua mogelijkheden en geluid. Laten we eens naar de specs gaan kijken:

Mijn studiotje werd ook al te klein,

STUDIOO IS NOOIT TE KLEIN ,..PASJE OMGEVING AAN ;-]
dathelpt;-]

VCOVCA, wel een keer opruimen hoor, je breekt je nek haast ;)
.

in zn vrije tyd werktie by circus renz..
rommel =inspiratie
*D

in zn vrije tyd werktie by circus renz..
rommel =inspiratie
*D

Heheh :D

Er zijn zat dingen die niet aangesloten zijn. En jawel, er staat een Moog op hoor..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back